Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Jvestergaard 27/12 2010 19:40

Hej.
Jeg står og skal afsted på ski, 3 gange i år og er noget til det dilema og jeg skal købe ski eller leje dem? Jeg er overbevist om det er billigst at købe et par. Det skal siges jeh skal kører på twinships. Så nautic havde et par til 2000. Men nogen der kan hjælpe mig med, hvad den kæpheste besulutning er?

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Christian Fogh Harboe 29/12 2010 21:32

Sv: Ski

Hej Jvestergaard

Jeg ville helt klart mene at du skulle købe dine egne ski. Du kommer minimum af med 2000 kr, bare for leje af ski. De fleste skiudlejninger har et virkelig tyndt udvalg af twintips, i hvertfald hvad jeg selv har erfaret. Du kan sagtens købe et par twintip med billige bindinger for omkring 3000 kr. Og så er de jo sådan set tjent ind næste år. Hvis du er i tvivl om hvilke ski du skal vælge, kan du læse mit indlæg om valg af ski. På siden finder du også en top 10 af de bedste parkski 2010/11.
Du er altid velkommen til at skrive inde på hjemmesiden, og jeg skal til hver en tid hjælpe dig bedst muligt.

Steffen S. Jensen 29/12 2010 22:26

Sv: Ski

Hej

Jeg vil anbefale et par Salomon Suspect. Jeg har selv sidste års model og de er en succes. Dette års model koster 3999,- ved Surf&Ski.

Mvh.

Steffen S. Jensen

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen