Skisæsonens sidste store udsalg: Spar op til 25%

Søren Dissing 23/09 2005 13:31

Jeg har prøvet at køre på en fisher RC4 race sc worldcup 170 cm. og synes det var en super ski. Hvilke andre ski har de samme egenskaber eller er evt. endnu bedre? Mvh. Søren

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Christian 04/10 2005 17:24

Sv: Ski

Jeg har selv RC4 Race SC og synes ikke der er noget der slår den.

Har haft flere sæsoner i alperne og har derved haft mulighed for at teste mange forskellige Race-ski.

Men som der også er mange der skriver, så er det 100 % en smagssag. Men hvorfor køber du ikke bare Fischer, istedet for at finde én der ligner? Er det pga. pris?

Kører RC4 på pisten og Völkl Karma når der skal smæk på park og pudder.

Ivan Rafn 23/09 2005 20:52

Völkl P40 F1
Völkl P50 F1
Völkl P60 GS Racing
Völkl Racetiger GS Racing

Har selv kørt både P40'eren og P60'eren. Super ski, men primært til storslalom.

Völkl F1 og GS Racing-skiene og Fischer's RC4 er ski som ligger så tæt på de rigtige, specielt fremstillede, worldcup-ski som muligt.

RC4'eren er en klassiker som har eksisteret i snart 10 år.

Jeg ved ikke hvordan den er i forhold til Völkl, men på det niveau ligger de i skarp konkurrence.

csiszar 24/09 2005 11:31

hejsa

jeg har aldrig kørt på fisheren men vil skyde på at hvis du vælger Atomic(Sl 11, GS 11), Dynastar(63 omeglass, 66 course ), Rossignol (9s/9x oversize eller 9s/9x World cup) får du en ski som ligger meget tæt op ad RC4 race

(som du sikkert ved laver K2, salomon, Elan og sikkert også andre ligende ski)

så er det nok lidt som religion hvilket mærke man vil vælge

jeg er personligt til enten 9x eller GS 11 hvis det skal være en GS-ski og helt sikkert til 63 omeglass som SS-ski

en ide er også lige at overveje en skier cross ski da den har stort set de samme muligher som en GS ski men kan også bruges lidt til hop og offpiste

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen