Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Kristensen 12/10 2009 09:29
Hej,
Jeg står her og skal købe nogle ski, det skal være nogle gode allround ski, men er lidt på bar bund, så tænkte om der var nogle her der kunne hjælpe mig? Jeg skal være afsted i et halvt år i Canada så de må gerne være en smule bedre til offpist/powder end almindelig pist.
Jeg har stået på ski i ca. 9 år
Er der nogle der har nogle forslag?
På forhånd tak for hjælpen.
Mvh.
Christoffer
Kristensen 13/10 2009 23:46
Sv: Ski
Hej,
Mange tak. Kan nok ikke helt vente med at købe nogle til jeg skal derover da det først er i 10/11 sæsonen og vil gerne have nogle til min kommende skiferie i den her sæson.
Men vil lige tage et kig forbi surf & ski og høre hvad de har af k2 ski.
Mvh.
Christoffer
Birger 15/10 2009 11:12
hi kristensen
jeg købte nogle volk mantra sidste år og brugte dem 3 uger i off-piste i chamonix.de køre som forventet godt i off-pisten og overraskende godt på pisten.dem kan jeg varmt anbefale.
kh birger
Bjørn Husted 12/10 2009 13:57
hej Christoffer..'
Du skal ikke købe nogle ski her i eu. da de normalt er lavet til eu, og sneen i canada er meget anderledes med hensyn til hvad skien skal kunne og hvor du køre henne i canada. det bedste råd jeg kan give dig er at vente til du kommer der over og se hvad de har, hvis du finder et arbejde eller andet i nærområdet kan du være så heldig at de kan give lidt rabat på sidste års modeller som stadigvæk er super fede. samme med skitøj, VENT MED AT KØBE DET TIL DU ER DER OVER....... men hvis du virkelig gerne vil købe nogle ski skal du gå efter mærker som fx. K2 og G3, da deres ski normalt er lavet til det nordamerikanske marked......