Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Julia 14/06 2007 12:47
Hej,
Jeg kunne godt tænke mig at høre nogle erfaringer omkring K2 Public Enemy og K2 Fujative.
Jeg har kørt på Fujative og var meget tilfreds med dem, men jeg har hørt at Public Enemy er endnu bedre??
Linda 24/06 2007 14:40
Sv: Ski
Jeg vil foreslå dig at prøve dem... Folk kan sagtens komme og sige at den ene ski er bedre end den anden, men det kan man ikke stole på før man har prøvet flere forskellige mærker selv.. Så næste gang du er afsted vil jeg foreslå dig at gå ind i en skishop, og så tag op og testkør dem du nu har udset dig... Vi har alle vores helt eget unikke skiløb, så der er ingen der siger at den ski passer eller ikke passer til dig... Det skal du helt selv finde ud af..
God fornøjelse - Linda
Mads Skøtt 24/06 2007 18:35
Det er lidt lettere at give gode råd hvis der kommer lidt flere informationer?:) Hvor lang tid du har stået på ski f.eks. og vigtigst af alt, hvad skien skal bruges til?
Julia 25/06 2007 09:21
Jeg har stået på ski i mange år, ´mest på almindelige pister. Nu er jeg faldet for at off piste og det er nok det jeg kommer til at fokusere på fremover. Dog skal skiene også kunne benyttes i pisten da det ikke er alle jeg kender som er helt vilde med at off piste.
Så skiene skal vel være så all round som muligt, med lidt mere fokus på off pist.
Mads Skøtt 25/06 2007 15:30
så er Public enemy nok det bedste bud jeg kommer på, selvom det langt fra er en optiaml ski, og at jeg faktisk ikke brydder mig om den... Jeg har en Salomon Streetracer 10 til pisten, og en K2 Seth Pistol til offpisten... Det er klart at foretrække...