Black Week tyvstart - spar op til 25% 🔥

Samkørsel/gode råd omkring transport - Westendorf uge 7 - 2017 - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Fijo skrev:
Nu prøver jeg lige at undersøge mulighederne, da jeg har fået startet en tradition i uge 7 - hvor min søn og jeg tager afsted på skiferie. Barnet er kun 7 (næste år) - jeg er alene voksen i bilen. Det gik skam helt fint i år, men jeg irriterer mig dog gevaldigt over at spilde så mange skidage på, at vi har brug for overnatning både derned og hjem... jeg kan simpelthen ikke køre turen i et stræk alene voksen!!

Så jeg har lidt spørgsmål :-)

Er der mon nogle, der laver samme trick som jeg - og kunne være interesseret i samkørsel? Med baggage i min bil vil jeg kun have plads til en ekstra voksen...

Er der nogle, der kender til busser (ud over Østrigruten). Alle busser jeg finder kører nemlig først hjem lørdag sen aften. Det bliver lige lovlig bøvlet med en lørdag, hvor man skal være ude af sin lejlighed kl. 10 ... finde et sted til sin baggage ... og derefter vente fra 15.30 til sent om aftenen med at komme hjem. Kender i mon nogle busser eller andre transportformer, der kører hjem ca. efter lifterne lukker ned?

Er der evt. nogle, der har fløjet derned? Jeg har undersøgt lidt forskelligt... og det ser mig en anelse bøvlet/dyrt ud... Kender i nogle fif til dette (jeg har selv ski og støvler - hvilket jeg kunne forestille mig giver en mer-pris oven i hatten?). :-)

Vh. Fie
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen