Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Jeppe 14/01 2006 00:24
Hej ski-eksperter..
Jeg har købt en "Salomon Equipe103V Prolink" ski, men ved ikke så meget om ski.. Og er nu blevet i tvivl, om at den bliver for svær at styre.. Jeg har stået på ski i sammenlagt 3uger, men føler selv at jeg er okay sikker :)
I kan se et billedet af skien her: http://www.skisport.dk/kobsalg/billede/5546/
I må meget gerne ligge et link til noget mere info omkring skien, hvis i kan finde det..
Tror i at det var et dumt køb? Jeg har købt dem brugt, så de kan ikke byttes..
Hilsen Jeppe
Jeppe 17/01 2006 20:38
Sv: Salomon Equipe103 er de gode?
Hej Sophie..
Jeg plover ihvertfald ikke og kan ihvertfald også komme ned fra den sorte :)
Synes selv at jeg står godt, når man tænker på at jeg kun har stået i 3 uger, selvfølgelig er teknikken ikke helt i top, men okay..
Hvad tror i jeg kunne få hvis jeg solgte dem da? Jeg har lige vokset og sleppet dem for 250kr
Hilsen Jeppe
Sophie B 18/01 2006 01:35
Jeg må ærligt indrømme, at jeg har ingen anelse om hvad sådanne et par står i på "brugtmarkedet", da jeg ikke følger specielt meget med i hvad folk gider betale for brugte ski (i dit tilfælde dog ikke brugte, men jeg tror du forstår min mening).
Men altså, jeg ville egentlig bare gi' dem et forsøg på pisten, de bliver jo ikke meget mindre værd af, at du har kørt lidt på dem i et par dage jo!
God fornøjelse med det, ingen grund til at være pivet nej, så bare "op på hesten" ikke :-)
Sophie
ch 18/01 2006 17:09
Er enig med Sophie B. Prøv at tage dem med på ferien og kør på dem. Hvis du synes at det pludseligt er meget svært at stå på skiene, så lej eller køb nogle andre på destinationen og sæt dine ski til salg når du kommer hjem. Skiene fejler ikke noget... men de bliver jo ikke nyere som tiden går. Mon ikke du kunne få 1000 - 1200 kr. for dem. Den pris du har givet er ok.
Umiddelbart ville jeg tro at skien er for levende og svær at kontrolere for dig.... men man ved aldrig.
SÆLGER: DU SKAL STADIG SKAMME DIG !!!
Jeppe 18/01 2006 22:41
Hej igen..
Ville ikke tage chanchen og ødelægge min skiferie med et par ski, som var alt for gode til mig..
Hilsen Jeppe
ch 15/01 2006 15:49
Kan godt forstå at du er ved at få kolde fødder. Equipen er Salomons topserie. Den er ikke til begyndere og letøvede. Jeg synes at sælger burde skamme sig.
Jeg håber at du har fået den billigt, og at du alligevel vil få glæde af den.
Jeppe 15/01 2006 21:43
Hej..
Det lyder ikke godt.. har givet 1400kr for den, er det i overkanten?
Hilsen Jeppe
Ps: er der andre som vil udtale sig?
Sophie B 16/01 2006 13:30
Enig med ch, det er deres topserie, en af mine venner der er instruktør kører på en fra den serie, lyder som en meget tumpet sælger...
Men altså bare fordi den ikke lige præcis er lavet til "dig", så betyder det jo ikke, at du ikke kan få glæde af den, prøv den dog på pisterne og se hvad du synes - ellers kan du jo sælge den igen og købe noget andet.
Det er jo svært at vide hvordan du står på ski efter tre uger, nogen bliver rigtig gode andre plover stadigvæk rundt på de grønne. Det er jo også smag og behag hvorvidt man kan lide en stiv ski eller ej (uanset niveau).
Man gider jo heller ikke købe nye ski hver eneste uge man er afsted, så nogen gange ender man med at må nøjes lidt andre gange kører man lidt på noget overkill.
Sophie