Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Anders Johnson 11/12 2009 01:43
hey alle sammen dette er mit første inlæg her å siden hehe
nå men jeg har lige købt mig et par salomon equipe s9000 er der nogen der kender noget til dem har jo fået lidt afvide om dem i intersport men ville gerne lige høre nogen af jer om hvor gode de er det er mine første egne par ski jeg har stået fem uger på ski fik afvide at skiene var mest velegnet til on - piste og det er også fint fordi kører aldrig off - pist men bare kom med alt i ved om dem gerne link til en side hvor jeg kan finde ud af mere. På forhånd tak
Hilsen NosAnden
Sattack 11/12 2009 07:26
Sv: Salomon equipe s9000
Først tillykke med dine nye ski.
Salomon er en af de største når det drejer sig om at lave ski til udlejning. Rent markedsføringsmæssigt for at skabe en genkendelsesværdi, laver producenter ski som bliver sendt ud billigt eller netop til udlejning. Nogle kan også være med mindre produktionsfejl såsom farver, og bliver lavet om med andre farver.
Man finder ikke disse ski på deres officielle hjemmeside.
Jeg kan huske Equipe s9000 fra 90'erne som var en special slalom ski og man skulle have dem + 15 - 20 cm.
Jeg formoder det ikke drejer sig om den ski ...
Når jeg køber nye ski (har selv 3 par) så undersøger jeg først marked ud fra mine behov. Derefter tager jeg stilling efter råd fra andre og de professionelle fagmænd. Den procedure vil jeg også anbefale andre.
Nu har du jo købt dine ski, så at få andres mening positive eller negative, skal jo ikke ændre din glæde ved købet af dine nye ski. Jeg er da sikker på at sælger har gjort sit arbejde godt og du dermed er tilfreds med produkt og formodentlig prisen (har sikkert være bevægsgrund for køb)
/ S
Anders Johnson 11/12 2009 14:48
Sv: Salomon equipe s9000
ville bare gerne høre lidt om nogen specs his man kan sige det sådan. De kostede 2000 nedsat fra 4500 men tror mest det er fordi jeg har svært ved at vente med at bruge dem hehe men er der nogen der sådan procent vis kan sige noget om hvor meget de er til on-pist og off-pist det er de her det drejer sig om
Hilsen NosAnden