Black Thursday: Spar op til 40% på dagstilbud 🔥

Sæson i Val Thorens!

Simon Høgsted 14/09 2011 14:48

Hej,

Grunden til at jeg opretter endnu et indlæg, er at mange af de andre er flere måneder gamle.
Jeg vil høre om der er nogle som brænder for at komme en sæson til Val T, men som endnu ikke har fundet nogle at dele lejlighed med?
Jeg er selv en ung gut på 20 år som lige er blevet færdig med gymnasiet. Jeg regner med at finde et arbejde der nede, og skal til jobsamtale her d. 25 oktober hos Saloon Bar Group som dj.

Giv lyd fra jer hvis i er friske på at finde en lejlighed vi kan dele ;-)

Mvh. Simon Høgsted

Kommentarer:
Der er i alt 7 svar i denne forumtråd.

Emil Jepsen 22/10 2011 13:38

Sv: Sæson i Val Thorens!

Heysa, er en dreng på 19, som også brænder for at komme afsted i en sæson til val t. Jeg har ligesom mange andre af jer hverken job eller har fundet lejlighed endnu. Men jeg ville helt klart være frisk på at finde ud af noget.

Skriv gerne: emiliomobile@lhotmail.com / 60240698

Benjamin 18/10 2011 18:00

Hey Simon.

Har du fundet noget arbejde endnu?
Jeg er selv en ung gut som leder efter arbejdet dernede, men har dog ikke hørt noget fra nogen endnu, muligvis pga. jeg lidt sent ude.. men jeg kunne muligvis godt være frisk på at dele lejlighed hvis jeg finder noget arbejdet.

Natalie Wijesinghe 19/10 2011 13:02

Heey..

Jeg kunne eventuelt også være interesseret! Har heller ikke fundet noget job eller noget, er sikkert også sent ude. Men kan først være i Val T, i midten af januar pga rejse! Men det skal så også være en hel sæson! Og jeg er en ung frisk pige! ;)
Natalie

Louise 19/10 2011 15:51

Vi er tre piger mellem 19-21 år som har en lejlighed men vores 4. mand er sprunget fra så vi har en seng ledig for en sæson hvis nogle mangler et sted at bo. vi tager der ned fra 25 nov til en gang i april måned, og regner med at finde noget arbejde når vi kommer der ned. I kan skrive til mig for mere info på

22 14 74 49

mvh. Louise og Co.

Martin 19/10 2011 22:30

hey natalie

Jeg har en billig plads i perfekt beliggende lejl. i val thorens

gi mig et kald på 42207664

Thomas 20/10 2011 13:56

Jeg vil rigtig gerne til Val T. og er selv sent ude fordi jeg pludselig mistede mit job som guide.. :)

Pt skal jeg alene afsted, men har ingen anelse om hvordan eller hvorledes, så jeg vil super gerne være med til at dele en lejlighed.

Mit nummer er 22172928

Mvh Thomas

Benjamin 20/10 2011 15:00

Hey Thomas.. Jerg er en ung gut som også gerne vil afsted til val t, i en sæson.. jeg kunne godt være frisk på at finde en lejlighed.. jeg har dog ikke fundet noget arbejde endnu..

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen