Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Ysted 10/11 2013 18:01
hej,
er en fyr på 19 år der begynder min første sæson som skibums her på torsdag i st. Anton. har sat et maks budget på 20000kr (det må meget gerne blive billigere). da jeg rejser alene har jeg hørt at det er ret dyrt at bo dernede, så jeg ville høre om der er nogen der har været i st. anton før og som kender nogle billige steder eller har gode råd til hvordan man kan finde nogen at bo sammen med.
på forhånd tak
ysted
Lasse Nielsen 19/11 2013 15:28
Sv: sæson i st. Anton
Hej drenge!
Vi er to gamle skibumser der leder efter et sted at bo over nytåret, hvis I har fundet noget spændende at bo i, og mangler lidt til at betale huslejen med - så vil vi gerne leje 2 senge over nytåret!
Sig endelig til.
Emil J. Madsen 11/11 2013 17:29
Hej Ysted,
Jeg var selv på sæson i St. Anton for 2 år siden. Jeg går ud fra, at dit budget på 20.000 kr. udelukkende skal dække bolig? I så fald, så er der fine muligheder for bolig dernede.
Vi var 3 danske fyre som rejste derned og havde bolig på forhånd, men der er rigtig mange som rejser derned uden noget på hånden. Du kommer meget tidligt på sæsonen, så rigtig mange steder holder stadig lukket.
Mit bedste råd er at tilmelde dig gruppen " Sankt Anton Säsong 13/14" på facebook. Der bliver jævnligt postet boliger samt alt muligt andet relevant såvel irrelevant information.
God fornøjelse med sæsonen, det bliver top-dollar!
- Emil
Ysted 11/11 2013 22:02
hej emil
tak for hjælpen. budgettet er dog hvad jeg selv vil betale for hele turen, så jeg ved godt at jeg nok skal arbejde en del dernede. facebook siden ser meget nyttig ud, så den vil jeg holde øje med.
ysted
Emilmadsen 12/11 2013 09:56
Alright, så skal der nok arbejdes lidt dernede. Der er flere af arbejdspladserne dernede som er meget behjælpelige med at finde lejligheder til de ansatte. Derudover får du 50% af dit liftkort refunderet hvis du i slutningen af sæsonen kan bevise, at du har arbejdet 30 timer i ugen i mindst 3 måneder.
Jeg arbejdede selv i intersport i nogle uger dernede, men da de krævede, at jeg arbejdede mindst 30 timer i ugen, så måtte jeg sige op. Så mit råd er at finde et arbejde som foregår udenfor lifternes åbningstider - ellers er det sgu deprimerende at være dernede!
- Emil
Søren Nielsen 13/11 2013 20:15
hej Ysted
jeg regner med at tage til st. anton i næste uge, og jeg mangler også en eller flere at dele lejlighed med, så huslejen ikke bliver for meget.
jeg er 19 år gammel og kommer fra svendborg, du kan skrive eller ringe til mig på 27 52 94 02, hvis det er :)
- Søren
Martin 14/11 2013 10:41
Hey drenge!
Jeg tager også til St. Anton og leder nu bare efter nogen at bo med og en lejlighed. Så hvis i stadig mangler en så er jeg skam frisk. Mit eneste krav til lejlighed er at det behøves helst ikke være for dyrt.