Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Anne Krogh 17/04 2007 21:15
Jeg er en pige på 19 år ('87),som gerne vil finde 1(eller flere) rejsekammerater til en tur til Canada -gerne Whistler.
Da jeg bliver færdig på gym til sommer, vil jeg gerne bruge en sæson på ski - og da Canada synes at være noget af det ypperste indenfor skiverdenen, så er det oplagt at turen går hertil. :)
Ingen af mine venner synes at dele samme interesse som mig, så derfor ville det være rart, om der var én, der var klar på en sæson(eller en halv) sammen med mig i Canada?
Jeg har tænkt mig at tage afsted omkring nov.
Hvis du er interesseret i at høre mere, er du velkommen til at sende en mail.. Annekkrogh@hotmail.com (eller tilføje mig på msn)
VH Anne Krogh.
Kristian Larsen 22/04 2007 18:07
Sv: Sæson i Canada (evt. Whistler) 07/08
Hej
Vi er et par på henholdsvis 19 og 20 år som gerne vil til canada, og også gerne whistler, så at tage med dig derover kunne lyde rigtig fedt. Men vi vil så også gerne arbejde på destinationen, så det hele ikke bliver så dyrt, måske du ved hvordan man og hvor man finder arbejde derover? Hvis vi kunne finde arbejde så er det 110% vi tager afsted.
Med venlig hilsen Trine og Kristian
Patrick Bækhøj 26/04 2007 19:49
Hey Anne, det lyder fristende!
Jeg har bestemt mig for at Whistler, Canada - det er noget der skal prøves inden man går igang med studierne! Så jeg er helt klart frisk!
Jeg tager til Hintertux i uge 27 og 42 med dds, hvor jeg tager BS1 og 2, så med det samme jeg er hjemme derfra regner jeg med at tage mod canada.
Lidt om mig selv: pt går jeg på idrætshøjskolen i århus's skilinie hvor vi står en masse på ski, super fedt! Men jeg føler bare ikke jeg har fået nok endnu :) Inden det har jeg arbejdet et år efter jeg blev færdig med gymnasiet, for at spare lidt cash sammen. Fylder 22 snestorme her i starten af maj, så jeg er af den herlige årgang af 85'ere :)
Pt træffes jeg bedst på mail, da internet ikke lige er det man sidder på hver dag her på IHÅ :)
//Patrick
Carsten 01/05 2007 23:44
Hey der. Tjek www.riders.dk , der vil i finde mange tråde om whistler, der er en del danskere der tager derover. www.whistlerbums.dk er også en god side, det er en gut der kan arrangere lejlighed til rigtig gode penge. Han kan helt sikkert også hjælpe med hvor man søger job, og generelle ting.
Morten V. Mortensen 09/06 2007 13:01
Hey Anne og jer andre :)
jeg er en ung gut på a8 år, som regner stærkt med at tage til Canada Whistler hele sæssonen. er der nogle af jer, som har besluttet jer?
til Anne, - jeg har tilføjet dig min msn, så hvis du stadig skulle til Canada, kunne vi lige snakkes nærmere.
MVH morten