Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Louise 05/06 2006 20:47
Hej
Jeg er en frisk pige på 21 år der skal til Sölden hele vinteren som skiinstruktør.
Jeg skal afsted sammen med min kæreste og to gode kammerater. min veninde som også skulle have været med er desværre pludselig sprunget fra..
Så er egentlig bare interesseret i at høre om der er nogen tøser der har overvejet sæsonen 06/07 som skiinstruktør i Sölden???
Mvh
Louise
Hanni 05/09 2006 10:38
Sv: sæson 06/07 i Sölden
Hej Louise
Jeg kan se at du skal ned og have den østrigske Anwärter.
Hvilken uge regner du med at tage den?
Jeg skal også tage den i år, og synes det kunne være godt hvis der er flere danskere.
Mvh Hanni
Louise 28/09 2006 12:12
hej hanni
jeg ville tage den fra d 1-10 december i år...
har du også det i tankerne? så ku man følges??
Mvh
Louise
Lise 05/06 2006 22:34
Hej Louise.
Er 20 år og blir færdig på gymnasiet til sommer, jeg skal også afsted sæson 06/07. Destinationen er stadig uklar, da jeg ikke er begyndt at søge noget job endnu.
Jeg har planer om at tage ned som skiinstruktør, har dog endnu ikke nogen uddanelse, og skal derfor først bestå den Østrigske Antvärter uddanelse.
Er du uddannet skiinstruktør eller og har du fået job?
Hilsen Lise.
Louise 05/06 2006 23:16
Hej Lise
Okay jeg er også selv færdig med hhx nu... jeg skal også ned og have anwärter kurset i kaprun... min kæreste og de to venner skal have landes1 kurset samme sted...
hvor ville du tage det?
vi har fået job dernede og vi har en ekstra plads ledig, da min veninde sprang fra... hvor du evt. ku få den plads....
hvor du fra??
Mvh Louise
Lise 06/06 2006 18:26
Hej igen:)
I har allerede søgt job og fået en aftale i stand med skiskolen så..?! Troede først man søgte engang i august.. Så er jeg vist en smule bagud..:) !!!
Da jeg ikke har søgt nogle steder endnu, er alt uklart mht destination.. Men Sölden er da hvert til fald ikke udelukket..
Kommer fra Vejen... Jer?
Du kan evt maile til lise86@hotmail.com