Claus Borg 21/10 2006 17:02

Hi

Jeg skal være skibums i østrig i år og derfor skal jeg investere i et rygskjold. Men ved ikke om det kan betale sig at købe et dernede eller om man skal købe et hjemmefra?? Kan man evt. købe et brugt som er fornuftigt og passer til ens egen ryg??

mvh
Claus

Kommentarer:
Der er i alt 8 svar i denne forumtråd.

Peter 25/10 2006 10:44

Sv: Rygskjold

hey.
Der er ingen forskel på prisen herhjemme eller dernede. Prisen er mellem 700 - 800 dkr, men tjek højmarks hjemmeside, der kan man melde sig til deres nyhedsbrev og få en masse rabat.
Peter

Claus Borg 22/11 2006 20:15

hej igen...

Er super glad for at få så meget respons, så tror jeg vil lytte til jer g købe det dernede :)

Tusind tak for hjælpen...

Mvh Claus

ps. Ses måske dernede jeppe, evt. på Krazy Kangaroo ;)

Claus Borg 01/11 2006 10:17

hej Stine

Ska være skibums i st. anton :) blir rigtig fedt regner jeg med...

Jeppe 14/11 2006 19:40

Hej Claus.

Jeg skal være guide i St. Anton, så det kan være vi ses dernede. :)

Ang. rygskjoldet, så har jeg faktisk lige været nede og købe et i dag. Umiddelbart tror jeg ikke der er den store forskel på at købe i DK eller udlandet. Det vigtigste er bare at det passer til din ryg og ikke generer. Prøv evt. at gå rundt med det i nogle timer. Hvis det er ubehageligt kan du evt. bytte det.

Casper 15/11 2006 11:54

Jeg vil også anbefale at købe det dernede. For det første, som tidligere nævnt, er udvalget meget større.

Da jeg var skibums sidste år, fik jeg rabat på mit rygskjold i Østrig. For man lærer jo de lokale at kende, og kan dermed være heldig at hente lidt rabatter her og der.

Martin 15/11 2006 15:01

Hey..

Mht rygskjold så tag evt at kigge på Ortovox's rygsække med indbyggede rygskjold, de er super fede og har nogle cool features..

www.ortovox.com/typo7/index.php?id=46&L=1

Thomas 01/11 2006 21:05

Tag og køb det dernede.. De gode butikker har et større udvalg og skule det ske at gå i stykker kan de reparere det dernede på garantien i stedet for at stå i Østrig med et i stykkergået dansk man ikke kan bruge til en Søren Jensens masse ting..:o)

Stine 23/10 2006 19:12

Hey Claus ved intet om rygskjold... Ville bare høre hvor i østrig du tager hen? Ikke mere Les 2 alpes?
mvh
Stine Damm

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen