Jool 06/11 2015 10:43

Hej
selv om jeg har kælderen fuld af rygsække til forskellige formål, mangler jeg den perfekte skirygsæk har kikket på forskellige mærker og størrelser fra 16 -20- 22 liter den skal kun bruges på dagsture på pisterne, har du/i et godt bud på hvad der er "perfect"

Kommentarer:
Der er i alt 6 svar i denne forumtråd.

Jon Vig Schlichting 06/11 2015 21:07

Sv: Rygsæk

Jeg er selv ret glad for min Ortovox freeride 26, men den lidt mindre 22 liters er oss lækker!

Jool 07/11 2015 09:27

hej Jon
tak den jeg bruger nu er ikke særlig kropsnær, og på godt jysk lidt træls i lifter da den fylder meget på ryggen og ved brug af T-lifter, er ortovox kropsnær ???
jool

Hyst 08/11 2015 13:14

Jeg er meget tilfreds med mine 2 deuter rygsække, Freeride 30 ton ture med overnatning og en gammel Freeride 18, som vist ikke produceres mere, sider tæt, har god rygudluftning til dagture.
Freeride 30 kan jeg kun med besvær have på rygge på lift, og bærer den derfor på fronten.

Jeg prøve altid rygsække fyld inden køb.

Jon Vig Schlichting 08/11 2015 17:13

Var lige på loftet for at se den. Det er en freeride 24. Det kan nemt blive meget kropsnær da der er mange justerings muligheder. Jeg har den altid på ryggen, selv når den er pakket med lavine grej, camelbak og madpakke. Så er der ogå et udemærket indbygget rygskjold, som dog kan fjernes.

Brian Lund 10/11 2015 13:47

Jeg har en Ortovox, vistnok en Powder Rider 18 (uden tygskjold), den er ikke voldsomt stor, så der er ikke plads til alle mulige store ting. Men der kan nemt være en madepakke, lidt drikkevarer, et lille kamera, gopro og andre småting.

Fordi tasken er så lille (stikker ikke ret langt bagud) og den sidder så tæt, så er den faktisk super at køre med!

Jool 10/11 2015 15:07

Hej Brian og alle i andre
tak for jeres input, det bliver en Ortovox 20 så håber jeg at den ikke ender i kælderen sammen med alle de andre rygsække.
Ønsker jer alle en god skivinter
jool

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen