Rossignol B3 2005 ? nogen der kender den``? - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Anders skrev:
Hej

Jeg arbejder i alperne lige nu og kigger på ski. De er billige lige nu da butikkerne skal have rydtet lagrene.

Jeg kigger efter offpist ski da jeg ødelagde mine nye Salomon Pocket Rocket i et styrt! De bøjede og bindingen blev revet af.

Jeg købte så et par Movement Thunder, men fortrød pga at de er meget tunge og meget stive. Forhandleren tilbød mig så efter nogen tøven et par SPLINTER nye Rossignol B3 år 2005/2006 modellen, altså de GRØNNE, IKKE de hvide. De ser super lækre ud, men jeg kender dem jo ikke. Og da der er tø og slush-ice her hvor jeg er, så kan jeg ikke helt vurdere dem i dybsne ved at prøve dem. Så nogle meninger er altid godt.
Jeg kan få dem for 400 EURO MED bindinger, og det er jo et ret godt tilbud for et par nye ski som endda først kommer næste sæson!

Hvad siger i`

Mvh Anders
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen