Rossignol B3 2005 ? nogen der kender den``?

Anders 24/03 2005 14:18

Hej

Jeg arbejder i alperne lige nu og kigger på ski. De er billige lige nu da butikkerne skal have rydtet lagrene.

Jeg kigger efter offpist ski da jeg ødelagde mine nye Salomon Pocket Rocket i et styrt! De bøjede og bindingen blev revet af.

Jeg købte så et par Movement Thunder, men fortrød pga at de er meget tunge og meget stive. Forhandleren tilbød mig så efter nogen tøven et par SPLINTER nye Rossignol B3 år 2005/2006 modellen, altså de GRØNNE, IKKE de hvide. De ser super lækre ud, men jeg kender dem jo ikke. Og da der er tø og slush-ice her hvor jeg er, så kan jeg ikke helt vurdere dem i dybsne ved at prøve dem. Så nogle meninger er altid godt.
Jeg kan få dem for 400 EURO MED bindinger, og det er jo et ret godt tilbud for et par nye ski som endda først kommer næste sæson!

Hvad siger i`

Mvh Anders

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

csiszar 24/03 2005 16:16

Sv: Rossignol B3 2005 ? nogen der kender den``?

har prøvet dem - faktisk den aller første dag de kom frem - super mange håndtegn fra diverse skiinstruktører

jeg ville slå til så hurtigt at han ikke ved hvad der ramte ham... (du kan altid sælge dem for samme pris evt her på siden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
ski er stort set den samme som den gamle model... der er dog den forskel at den er en smule mere carvet i år og derfor er det endnu lettere at lave lækre carving sving i offpisten - carving egenskaber gør at den også er nice på pisten når man skal fra det ene stykke offpiste til det næste :)

csiszar 24/03 2005 16:23

når ja skien alene koster så vidt jeg husker omkring 550? - så det er et godt tilbud... tag et par gode bindinger(som går op til 12/14 stykker - man gider ikke gå op af bjerget for at hente sin ski.. tro mig ) med - smid evt lidt ekstra euroer oven i prisen... det vil være det værd

jeg vil forslå en look pivot eller rossignol axial

Anders 24/03 2005 16:46

Hejsa Tak for svar på forummet.

Hvordan vil du vurdere den i forhold til Salomon Pocket Rocket?

Har nemlig lige opdaget at en skiforhandler derhjemme i DK sælger Pocket Rocket i min længde (185) for 2999,-

Er B3?eren 100% offpist, eller hvordan vurdere du det?

Har nemlig allerede Dynastar Omeglass 64 til pistefræs og et par Fischer Sceneo 500 som allround ski, så nu mangler jeg et par deciderede offpistski. Og 400 Euro for et par nye ski (årgang 05/06) med bindinger er jo ikke galt. Hvad koster de normalt?

Tror måske jeg slår til. Har fået lov at prøve dem af imorgen, men da sneen virkelig er elendig lige nu, så får jeg nok ikke meget ud af det.

Mvh Anders

Jakob N 01/04 2005 17:00

HELT SIKKERT SLÅ TIL! de er super tight, og så til den pris.. se og få kørt kortet igennem. hehe

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen