Rejsevenner

Søren 16/11 2013 21:26

Hej,

Jeg er en fyr på 27 år, som super gerne ville på en skitur. Men mangler nogen at tage med da min venner ikke har tid eller råd i år til at komme på skiferie. Så søger nogen at tage afsted sammen med..

Jeg er både frisk på tur nord og syd på.

Har ikke så meget erfaring endnu, med det skal nok komme..

Håber at høre fra nogen..

Mvh Søren

Kommentarer:
Der er i alt 8 svar i denne forumtråd.

Cecilie 19/11 2013 07:36

Sv: Rejsevenner

Hey Søren. Jeg er en kvinde på 26 som står i samme situation og prøver også at finde nogen at tage afsted med. Jeg står på snowboard og har gjort det nogle år, men det er 3 år siden jeg sidst var afsted så formen skal vidst lige pudses af. Jeg søger sydpå i uge 4 eller 5 og helst Østrig. Skriv evt en mail :-)

Connie 19/11 2013 16:58

Hej Søren
Kunne du tænke dig at komme på en tur til de Franske Alper i uge 6?? Nu skriver du ikke lige hvor erfaren du er, men denne tur er en ski safari med et nyt sted hver dag. Du skal helst kunne de røde pister uden at ryste alt for meget i bukserne!!
Vi har stadig plads til indlogering på et privat chalet, se på www.chalet-la-bas.dk for at se hvordan det ser ud. Mad er inkl. Prisen er inkl. kørsel fra og til Geneve, hvor man flyver til fra Danmark, mad, transport til pisterne i området og skiområderne man besøger er: Les Arcs, La Plagne, Tignes, Val D'Isere, La Rosiere og St. Foy. Skulle man få lyst til at blive på hjemmepisterne er det også muligt. Pris er 5.500. d.kr.
Vi plejer at blive en lille skiglad gruppe, hvor vi alle hygger os sammen.
Håber at høre fra dig.
mvh
Connie

Søren J. 20/11 2013 15:04

Hej Søren.

Jeg står i samme båd.
Jeg skal til Trysil i uge fire...men er helt klar på en tur mere, dog gerne et andet sted;-)
Hvornår har du tænkt dig det skulle være?
Hvor bor du iøvrigt?

Mvh
Søren

Flemming Hansen 21/11 2013 12:44

Hej Søren
Vi er en lille klub ca 50 personer som hvert år tager til Port de solei i Schweitz og Frankrig. Vi tager med bus, lukker et helt hotel og har vores egen kok med. Der er rigtei mange ca 20 lige omkring de 17 til 20 år, resten lidt yngre og noget ældre.
Ring eller skriv din mail her så får du noget mere info.

Vh Flemming 23420170
Mail: Hammerichsvej@mail.dk

Flemming Hansen 21/11 2013 12:46

Hej Søren
Glemte lige at skrive at turen er i uge 7 og uge 8 eller begge hvis du har lyst?.
Vh Flemming

Andreas Michel Frederiksen 17/11 2013 09:25

Hvis du ikke har fundet skiferie kan du tage med på alpin3000’s tur til Val d’isere i uge 3. Har hørt der stadig er pladser og har bl.a. selv lige tilmeldt mig sammen med en kammerat.. Vi er hhv. 25 og 26 år og glæder os ekstremt meget :)

http://www.alpin3000.dk/

Val d’isere er et af de fedeste steder at stå på ski med en masse varieret skiløb der hænger super godt sammen.

Håber i finder en rejse..
/Andreas

Pernille Hansen 17/11 2013 09:46

Du skal da med os på skitur, for jeg tror du vil passe godt i vores gruppe:
Vi er 45-50 personer i alderen 20-45 år, der skal til Alpe d´Huez i uge 11.
Gruppen er fortrinsvis samlet af folk fra Muskelsvindfondens Grønne kræw, der er frivillige om sommeren på Grøn Koncert, Roskilde Festival og Cirkus Summarum + venner og bekendte. Det er dermed ikke et krav, at man har været frivillig, og der er flere nye med hvert år, som ikke kender nogle af de andre eller har anden tilknytning.
Vi skal bo på Nortlanders eget hotel i byen, og der er inkluderet morgenmad samt 4-retters aftensmad. Indkvartering foregår på 2- og 3-personers værelser.
Skimæssigt strækker gruppen sig fra helt nybegynder til offpiste ture til La Grave - og alt derimellem. Vi står på alpin ski, snowboard og måske lidt telemark.
Der er hyggelig afterski hver dag, og ind imellem er der nogle, der går i byen. Fælles er dog, at man hver morgen finder de fleste oppe og friske til at stå på ski - så man kan altid finde nogle at køre med.

Prisen for turen er 7295 kr for fly, det er muligt at købe bus eller køre selv istedet, det er selvfølgelig billigere.

Hvis du er interesseret i at høre mere, kan du skrive til mig på : pernille_dh@hotmail.com

Dan 17/11 2013 21:13

hej jeg er selv nybegynder på 31år, og står samme problem som dig. søger en eller nogen og komme med. og da jeg er nybegynder er sverige eller norge er fint nok til mig, endtil man har lært det ordenlidt, så ved ikke om det var nået? du kan skrive til mig på dankristensen80@hotmail.com

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen