Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Annesofie34 06/01 2012 21:44
Hej
Jer er en 17 årig øvet skiløber fra Aarhus, som søger en Skimakker, da jeg ligge har opdaget nedenstående:
Sneen vælter ned i Alperne i disse dage, MEN fra på onsdag (d. 10/1) kommer der højtryk og masser af sol, og hvem bliver ikke fristet af nysne og solskin??
Jeg har fundet en tilbud, hvor man kan komme med bus til Saalbach for 2149 kr! Prisen er inkl. Hotel (som ligger i centrum af byen), morgenmad, 3-retters aftenmenu samt bus t/r.
D. 13/1 afvikles det årlige Mountain Attack, som er et marathon skiløb med live tv-dækning og efterfølgende fest i byen - så der er godt gang i byen i disse dage!
Håber der er nogen derude, der er klar på en sjov og impulsiv skirejse ligesom jeg er :)
Hvis I har nogen spørgsmål er i meget velkommne til at kontakte mig på tlf. 53808084 eller anne-sofie-1994@hotmail.com
HIlsen Anne-Sofie
Carsten Jensen 07/01 2012 09:15
Sv: Rejsemakker søges til billig skiferie d. 10/1-15/1 til Saalbach! 4 hele dag på ski i nysne og solskin!
Hej Annesofie
Det lyder næsten for godt til at være sandt! Kan du sende mere info om den tur?
Kunne godt være klar på den tur, skal bare være hjemme til den 17/1, for der skal jeg til eksamen.
V.h Carsten
Annesofie34 07/01 2012 10:48
Sv: Rejsemakker søges til billig skiferie d. 10/1-15/1 til Saalbach! 4 hele dag på ski i nysne og solskin!
Hej Carsten
Du kan læse mere om rejsen her: http://www.thinggaard.dk/Pension-Helvetia_TR.
Jeg har ligge fået lokket en veninde med derned, som ikke har stået på ski før - så jeg komme nok til at køre nogle ture med hende på de flade bakker, men det kunne være lækkert at finde en som er klar på nogen ture op i terrænet :)
Lige pt. er der 2 pladser tilbage - så det kunne være, der var en mere der er frisk på at tage med?
Kan du ikke sende nogle informationer om dig selv, tænker skierfaring og alder?
Hilsen Anne-Sofie