Black Week tyvstart - spar op til 25% 🔥

Rejsekammerater til uge 4?

Dennis 12/01 2016 15:18

Min rejsekammerat har meldt fra pga arbejdet, så jeg er åben for at finde nye bekendtskaber til at rejse med i uge 4.

Jeg er 29 og har stået på ski siden jeg var 10. Jeg elsker at køre dyb puddersne, men tager også gerne ture på pisten. Jeg rejser helst med fly. Jeg bor i København. Jeg tager på skiferie for skiløbets skyld - ikke for øllenes skyld.

Alder, antal og køn er ikke vigtigt så længe du/I elsker at stå på ski.

Hvor skal vi tage hen? :-)

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Rasmus Skovgaard 14/01 2016 20:44

Sv: Rejsekammerater til uge 4?

Hey jeg er frisk! jeg har spurgt og spurgt rundt efter nogen der var friske på skiferie i uge 4, men uden held.
Nå men lidt om mig: jeg har stået på ski hvert evigt eneste år siden jeg var 8, både ski og snowboard. Jeg er fyr på lige knap 20.

jeg er lidt ligeglad hvorhenne i verden vi lander, det bedste tilbud fra en afbudsrejse eller restpladser kunne lige så godt bestemme hvor vi tog hen. jeg foretrækker at flyve, men har da en clio vi kan køre i hvis det skulle være :)

iforhold med tidspunkt såå er jeg lige i smut i gran canaria til lørdag d 23-1 så ville først være klar til at tage afsted søndag

Lars Petersen 17/01 2016 12:34

Sv: Rejsekammerater til uge 4?

Hej Dennis.

VI står lidt i samme situation.
Jeg mangler også en at stå på ski med, da min rejsekammerat også har meldt fra.
Jeg er 30 og rimelig habil skiløber på pisten. Jeg har ikke så meget erfaring med pudder, men vil rigtig gerne udfordre det og er rimelig lærenem.

Jeg har ingen præferencer i forhold til, hvor i verden det skal være.
Send mig en mail, hvis det har interesse. larskpetersen@gmail.com

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen