Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Sigurd 30/09 2009 01:35
Hej alle, jeg har besluttet mig for at være skibums det meste af 09/10.
I den forbindelse kunne jeg rigtig godt tænke mig et par rejsekammerater!
Da jeg kan lidt tysk har jeg Østrig i kikkerten. Dog kan jeg muligvis overtales til at tage andre steder hen :)
Jeg er 20 år, mand, moden, udadvendt og god til at omgås andre mennesker.
Er du i samme situation som mig, eller har du lyst til at tage mig med på holdet? Så skriv eller ring til mig:
sigurdcarlsen@gmail.com
29886936
Håber at høre fra jer
hilsen Sigurd Carlsen
Bendixen 04/10 2009 15:47
Sv: Rejsekammerater til sæson 09/10
Hej sigurd
vi er tre gutter fra aarhus som staar i nogenlunde samme situation som dig. vi har ligesom dig besluttet at tilbringe det meste af den kommende vinter i alperne - gerne oestrig!
vi er alle i alderen 19-20, er vant til at faerdes i ski-miljoet, betegner os selv som meget sociale og udadvendte unge mennesker og er klar paa at staa paa ski og feste igennem i skisaesonen 09/10!
for at finansierer en del af turen forestiller vi os at vi skulle arbejde part-time som bartendere, i en skishop eller noget lignende. mht. bolig kunne det vaere fedt at bo sammen med ligesindede bumser!
vi er i oejeblikket igang med at lede efter logi, jobs osv. i saalbach, men staar ikke med noget konkret endnu.
vi vil meget gerne hoere fra dig, om du har faaet kontakt til arbejdsgiver, bolig osv.
hilsen
Rune Bendixen
Philip D'Amore
Jonatan Marcher
Sigurd 05/10 2009 18:08
Angående job har jeg søgt et par steder, men er desværre ikke kommet igennem nåleøjet. Derfor havde jeg tænkt mig først at søge job, når jeg var nede på skisportsstedet. Det burde ikke være så svært, når bare man sørger for at komme lige før sæsonen starter.
Angående logi ville jeg først finde nogle at rejse med før jeg begyndte at lede. Har i kun Saalbach i sigte eller er alt i Østrig fint?
Men det lyder som om vi har samme idé om det at være skibums, så hvis i mangler en fjerdemand kunne jeg godt tænke mig at komme med.
Jeg er selv bosat i Århus C så vi kunne eventuelt mødes for at snakke om det.
Her er mit nummer: 29886936
mvh Sigurd!
Søren 19/10 2009 12:23
Hey.
Jeg står og mangler nogen rejsekammerater til et næsten hvilket som helst sted. Jeg har stået på ski siden jeg var helt lille og er også meget udadvendt. Jeg har lige droppet ud af Gymnasiet og nu skal jeg ud og brænde noget energi af. Jeg er 19 år. Hvis i mangler en så skriv endelig :)
MvH Søren
Rasmus 19/10 2009 13:33
hey søren vi er ved at værer en del gutter der mødes i st.anton over vinteren. jeg skal rejse med sigurd her den 22/10 og til november kommer der en yderlig håndfuld der ned...