Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Signe 23/11 2009 13:22
Hej alle:)
Da jeg skal til Maria Alm i midten af december, ville jeg høre om der er andre der også skal det, eller til andre destinationer i Østrig, da jeg mangler en at rejse med.
Jeg er også interesseret i at høre, hvis der er nogle der allerede er rejst, eller har bestilt transport, om i har taget tog, bus eller fly og eventuelle priser.
Med Venlig Hilsen
Signe
Jonas 23/11 2009 15:11
Sv: Rejsekammerater søges
Hej Signe
Mig og to venner smutter til Zell am See d. 11. december.
Vi har købt vores billetter gennem DSB for 894 kr pr. person. Det eneste vi kunne finde var tog, da rejseselskabernes busser ikke kører så tidligt, og en fly billet ville være noget dyrere. Så ville anbefale at ringe til DSB og høre om eventuel pris.
Mvh Jonas
Bjørn Husted 23/11 2009 15:47
Hej Signe. jeg ved ikke hvornår og hvordan du havde tænkt at komme derned, men jeg har købt min flybillet til Salzburg for 300kr og en tog billet videre til bad gastein for 19,89 eu. dette kunne også være et bud, eller ved jeg at de fleste taxa services i området koster omkring 120-150 eu fra salzburg og til de fleste destinationer, hvis man fortæller dem at man skal arbejde eller lign.
Jeg kan godt hjælpe med nogle billetter og rejseplaner, men jeg skal bare vide hvornår du vil afsted og hvor meget du vil bruge.
Mvh
Bjørn Husted
Mail: Bjetzh@hotmail.com
Signe 23/11 2009 16:55
Tak for svarene:)
Jeg har snakket med dsb, og det koster 1043 til Zell am See, så det kunne godt være en mulighed.
Jeg regner med at tage afsted okring d. 16 dec, er der andre som skal til Østrig der? Da jeg meget gerne vil have nogle at følges med.
Bjørn Husted 23/11 2009 23:36
Det kan godt betale sig at købe din billet syd for grænsen, der kan du hurtigt spare en del penge på nogle sene afgange.. prøv evt. at købe dem igennem det Tyske eller Østrigske jernbane