Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Schrold 05/10 2008 16:54
Vi er en familie som skal afsted for første gang med vores datter på 3 år(nu).
Vi tænker på at tage til Hemsedal i Norge, og kunne tænke os at rejse sammen med 1 eller 2 andre familier med børn i ca. samme alder som vores datter.
Vi er begge habile skiløbere, og planen er at vores datter skal i skiskole/børnehave. Den resterende tid skal gå med leg og skiløb alt afhængigt af hvad hun har lyst til. Vi synes det kunne være genialt hvis vi kunne slå os sammen med nogle ligesindede, så børnene kunne lege sammen, og de voksne kunne evt. passe ungerne på skift så de andre kunne køre nogle børnefri ture.
Vi har ikke fastlagt hvilken uge det skal være, men tror det vil være en fordel senere på sæsonen, så det ikke bliver alt for koldt for børnene. Vi har heller ikke lagt os fast på varigheden - det kan både være en hel uge eller "kun" 4-5 overnatninger.
Katja 13/10 2008 19:39
Sv: Rejsekammerater med børn søges
Hejsa
Vi er en familie på 3 med en datter på 4 år.
Vi er selv på udkig efter en familie med børn at tage afsted med.
Vi ville nok helst afsted omkring uge 4, af den simple grund at jeg er gravid og alt for sent på sæsonen vil jeg nok være for elefant :) I vinter var vi i Trysil i uge 4, uden problemer.
I kan altid sende mig en mail.
Hilsen Katja
Ulla Petersen 17/12 2008 22:27
har prøvet at skrive til din mailadr. men fik ikke noget svar, prøver nu ad denne vej om du får beskeden.
har først fornylig set dit svar til mig og vil derfor gerne i kontakt med dig, på anden måde end i offentlighedens forum.
skriv gerne til mig. på lamdrup@mail.dk
Hilsen Ulla
Katja 22/12 2008 17:07
Jeg undskylder - har svaret....
tjekker ikke min hotmail så ofte....
hilsen Katja
Ulla 24/10 2008 20:09
hej begge familier
vi er i lignende situation og vil ligeledes gerne afsted med andre med mindre børn af samme grunde som jer.
vi er åbne for uger og perioder- så kom gerne med forslag til dist. -tidspunkt og hvordan med transportform, indkvartering og priser?
Ulla
Kasper Jensen 07/12 2008 17:15
Hej vi har en tur hvor i lige ville passe ind
vi tager 30 glade menesker
afsted til Svarstad i norge i uge 7
og er er både børn og voksne med
prisen er 3200,-
og inkluderer bus, 5 personers værelse, mad og ski instruktion
kontakt mig hvis i vil vide mere
Sune Schrold 31/10 2008 19:53
Hej med jer
Vi kommer til at melde fra til en fællestur i år, da vi er blevet inviteret med på en tur til Norge.
Vi håber i kan finde ud af noget andet.
Fam. Schrold
Katja 02/11 2008 22:23
Vi er stadigvæk åbne for en tur.
Som jeg skrev i mit forrige indlæg så skal det nok ikke være senere end uge 4 (pga. graviditet).
Vi vil gerne til Norge, for at være sikre på ikke at opleve problemer med Skiskole til Dicte (hun er 4 år).
Hvor mange børn har i og hvilken alder har de???
Af område så kunne det for vores skyld være Trysil, Hemsedal what ever - bare de har skiskole til 4 årige....
Hilsen katja
Du kan også bare sende en mail til katja1850(snabela)yahoo.dk
Christina 03/12 2008 00:39
Hej Ulla :)
Jeg arrangerer igen i år en skitur for en gruppe af familier. Vi skal til Bad Gastein i uge 7, og det er med bus(hvis man vil), hotel, halvpension, liftkort og undervisning for børnene. vi er 44 ind til nu, og der er 6 pladser tilbage. Turen er billigere end sidste år, og der er mange med næste gnag, som også var med i 2008.
Skriv til mig på timmol@image.dk, så kan jeg give dig flere oplysninger.
Håber at høre fra dig, for det lyder til i lige vil 'passe ind' :)
Kh Christina