Black Thursday: Spar op til 40% på dagstilbud 🔥

Rejsekammerater i uge 53+1 i Avoriaz

Timovic 06/12 2009 17:17

Vi er to mænd/drenge, som tager afsted til Avoriaz i uge 53+1. I lejligheden er der plads til yderligere to personer, og vi har fundet ud af, at vi godt kunne bruge lidt kvindeligt selvskab.

Vi er begge gode skiere, og jeg har stået på ski i Avoriaz de seneste 15år og kender derfor området rigtig godt.

Lejligheden er betalt, så det eneste du/I skal tænke på er udgifterne til transport og liftkort til det store område (Portes du Soleil).

Vi går ikke så meget op i after-ski, men mere i hygge, sjov og ballade. Fx har vi en årlig kælketur på 3,6km, som vi bare skal igennem hvert år :P

Skriv hvis det lyder fristende!

PS Man behøver ikke komme fra lørdag-lørdag... Du/I bestemmer selv, hvilken ugedag du/I kommer og forlader Avoriaz igen.

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Nanna 06/12 2009 19:59

Sv: Rejsekammerater i uge 53+1 i Avoriaz

Hej Timovic,

Det lyder da som et fremragende tilbud - kan du eventuelt fortælle lidt mere om jer to mænd/drenge?

Jeg selv er 26 år med masser af gang i, og har stået på ski i en del år efterhånden - et par af gangene i Avoriaz, og jeg ville bestemt ikke have noget imod at tilbringe 1-2 uger der igen.

Hvis det har nogen interesse er du velkommen til at skrive til nbulow(a)mac.com.

Nanna

Timovic 06/12 2009 20:23

Vi er henholdsvis 22 og 33år, men vi agerer mere, som var vi begge 25-28år. Det var derfor, at jeg skrev mænd/drenge :-)

Jeg har stået på ski, siden jeg var helt lille (langt størstedelen i Avoriaz), og min ven har, jeg selv lært op de seneste år. Han er hurtig til at lære.

Af person er vi meget stille og rolige, men vi er stadig med på den værste. Bare det er super sjovt!

Håber det var svar nok. Ellers må du endelig sige til.

Nanna 06/12 2009 21:58

Fantastisk!

Jamen, jeg er da helt enig i at det naturligvis skal være sjovt...! Hvis jeg ikke har skræmt jer væk endnu, er jeg meget interesseret - I er velkommen til at kontakte mig på den tidligere nævnte email, skulle det have nogen interesse :-)

Nanna

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen