Rejsekammerater - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Ida Ra skrev:
HEJ !!!

SIDSTE AAR VAR JEG I PASSO TONALE MED MOVEMENT OG DET VAR BARE KRINGEDELING HOTEL LIGE VED PISTERNE DER ER PISTER FOR ENHVER SMAG OG DER VAR HALVPENSION OG GOD MAD OG SKIUDLEJNING VAR IKKE DYR SAA HVIS I BARE ER FRISKE 40 TIL CA 65 AAR OG VIL HAVE DET GODT SAMMEN LOEBER NOGENLUNDE SLALOM ELLER MAASKE LANGREND SAA HOP GLID MED DER KAN JO FAAS GRUPPERABAT SAA HVORFOR REJSE ALENE?????? SIDDE OG KUKKELURER ALENE???????????????
JEG HAR SELV VAERET FLERE STEDER OG HVERT STED HAVDE SIT KRINGEDELING MANGE DEJLE FORSKELLIGE BJERGE AT SE PAA!NOGLE STEDER VAR DER SKOEJTEBANE OG ANDRE STEDER UDENDOERS SWIMMINGPOOL DER VAR NOK AT TAGE SIG TIL SAAA
BARE AFSTED SKAL VI FOEST MOEDES?????SNAKKE DEROM ????HVILKET BJERG???
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen