Black Week tyvstart - spar op til 25% 🔥

rejsekammerater

Kristjan 01/12 2003 15:08

hej hej

jeg står og mangler nogle gutter (eller guttinder)at tage afsted sammen med fra januar og forhåbentlig frem til april.

Jeg kigger regelmæssigt på freeride.nu og lignende sider men har ikke fundet nogle at rejse med endnu. Destinationen er jeg meget åben overfor blot der findes lidt udfordring.
jeg er klar på at dele lejlighed og hvad der ellers skal til. Er i interesseret så hør af jer.

/kristjan

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

rune 02/12 2003 17:57

Sv: rejsekammerater

yo jeg kan sku ikke finde arbejde nogle steder - hvad med dig? det er for usikkert bare tag afsted unden garantee..! ellers er jeg nok klar på et lille snowboardtrip

Kristjan 03/12 2003 17:22

hej rune
de jobs som bliver udbudt inden sæsongen er for det meste besat, dette gælder for de fleste skandinaviske kontakter til barer osv.
Men der jo altid en chance når man kommer ned til den enkelte destination for folk kommer jo til skade og andre får hjemve... De fleste byer har jo opslagtavler hvor de aktuelle jobs bliver hængt op.

er du interesseret i en tur kan du høre af dig
/kristjan

Ditte 09/12 2003 22:47

Hej..
Jeg regner med bare at tage afsted lige efter jul og håber på at finde arbejde når jeg kommer frem.
jeg tænker på at tage til la plagne/les arcs, så hvis du/I har lyst til at tage i den retning, kunne vi jo følges...

-ditte

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen