Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Per Moesby 16/03 2009 23:21
Hej med dig !
Er du mand eller kvinde, og mærker du ligesom jeg at det rykker i benene for at komme på ski for første eller tiende gang i år.
Jeg er singlefar,uden børn i påsken og må bare afsted igen. har du lyst til at tage med mig, så skriv her eller på min mailadresse, og lad os se om vi kan finde ud af at komme afsted sammen.
Er selv en habil skiløber, og nyder Alperne både på og udenfor pisterne. Destinationen kunne være St. Anton, hvor der er kongesne pt med næsten 3 meter på løjperne, men kunne også være et helt andet sted - jeg er åben for forslag.
Mvh. Per
Peter Ferguson 17/03 2009 13:23
Sv: Rejsekammerat til ski i uge 15 (6-11/4-2009) Evt. St Anton...‏
Hej Per
Jeg er 43 år, relativ ny på ski men frisk på hvad som helst, jeg klar i påsken, jeg har mulighed for at ligge bil til, lad os mailes ved, så vi kan aftale nærmere hvis du er interreseret, tirsdag til søndag passer nok mig bedst men lad os snakke om det.
Mvh
Peter
pfe@sanistaal.dk
Peter Ferguson 17/03 2009 13:34
Sv: Rejsekammerat til ski i uge 15 (6-11/4-2009) Evt. St Anton...‏
Hej Per
Jeg er 43 år, relativ ny på ski men frisk på hvad som helst, jeg klar i påsken, jeg har mulighed for at ligge bil til, lad os mailes ved, så vi kan aftale nærmere hvis du er interreseret, tirsdag til søndag passer nok mig bedst men lad os snakke om det.
Mvh
Peter
pfe@sanistaal.dk