Black Tuesday: Tusindvis af tilbud + dagstilbud kun i dag 🔥

Rejsefæller / gruppe søges til 2013.

Niels Jensen 30/08 2012 08:31

Hejsa.

Jeg er en frisk gut på 26 år fra Aalborg. Arbejder til daglig med marketing.

Jeg søger en gruppe, større eller mindre, af jævnaldrende eller ældre end mig, der skal på skiferie i 2013 og som mangler en ekstra mand.

Sidste år var jeg på singletur, da min kæreste ikke gider at stå på ski. Det kostede ca. 7 - 8000, hvilket jeg synes var i overkanten for 3 - 4 dage.

Send mig gerne dit kontaktinfo på tlf. 40 61 55 61 og en kort beskrivelse af hvor du / i tager hen.

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Allan Malcho 25/01 2013 19:47

Sv: Rejsefæller / gruppe søges til 2013.

Hej vi er en gruppe på pt 4-5 stykker alder fra 27 til 50erne som tager på herretur, kører i mini bus til 8 personer fra Sjælland gennem Jylland til Østrig westendorf, mandag aften uge 10 til søndag morgen, pris niveau ca. 3000 transport liftkort og lejlighed/værelse. Hvis du kunne have interesse kan jeg kontaktes på asmalcho@gmail.com

Jcl 30/08 2012 13:17

Sv: Rejsefæller / gruppe søges til 2013.

Hej Niels.

Vi er en gruppe på ca. 40 personer som tager til Sestriere i uge 3 / 2013. (Se også mit indlæg af 19. august 2012 andetsteds på denne side)

Hovedparten af os rejser med fly fra København, men jeg ved at 2 personer kører i bil fra Vejle, så hvis du var interesseret kunne jeg spørge om de havde plads til en ekstra i bilen.

Vores hjemmeside hedder www.jcl-ski.dk. Her kan du læse meget mere om turen.

Med venlig hilsen

Jens Christian

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen