Black Tuesday: Tusindvis af tilbud + dagstilbud kun i dag 🔥

rejse/bofæller til tur til sverige i januar 2013

Ulla Petersen 09/12 2012 17:24

vi er mor og far på hhv 44 og 45, med 2 piger på hhv 2 og 8½ der gerne vil på skiferie, så billigt som muligt. vi bor på fyn, men samler gerne op over sjælland.
eneste krav er -ikke rygere og at I er omgængelige. feks gerne spille spil om aftenen, hygger med lidt rødvin osv.

vi kender klappen som et godt område. den billigste måde er at leje en stor hytte og dele med anden familie eller vennepar og køre sammen, dette kan lade sig gøre, da vi har en minibus til 8-9 personer, almindeligt kørekort. den har gjort turen med 8 personer og fuld oppakning til alle mand, incl barnevogn, højstol og kælk

gerne i januar, der er stadig ledige store hytter, vi foretrækker 8+2, da de har 2 badeværelser og så skal ingen sove i stuen.

håber at høre fra nogen. hvis i har børn i nogenlunde samme alder, kan vi skiftes til at være hjemme med de mindste eller kælke, mv.

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Dan 21/12 2012 16:29

Sv: rejse/bofæller til tur til sverige i januar 2013

tager i afsted i januar? kan først få fri i feb. og i så fald hvad ligger sådan en tur på af pris for transport og hytte..

Lars 17/12 2012 15:40

Hej Ulla
Syntes det lyder rigtig spænende.
Jeg leder efter en ski ferie for mig og mine 3 børn. vi er nybegynder. Jeg har været afsted 3 gange mine børn 1 gang. to piger på 8 og 10 og en dreng på 13.

Ulla Petersen 19/12 2012 20:31

kan vi fortsætte dialogen udenfor forum? min mail er ulla1709@gmail.com

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen