Black Week tyvstart - spar op til 25% 🔥

"Skibums" norge 05

Rasmus 11/03 2004 18:31

Hej!
jeg er en dreng på 15år der brænder for at stå på ski (freestyle) jeg har tænkt mig at tage til norge i år 2005 fra starten af januar til slutningen af marts. jeg har ikke lagt mig fast på destinationen endnu... det kan "du/i" også være med til af vælge. det vigtiste er at de har en ordentligt snowpark. jeg ved godt at jeg ikke er så gammel (til næste år er jeg 16) men hvis du/i kunne tænke dig/jer at tage med (dele et sted at bo + udgifter til mad) kunne det være rigtig fedt.
VH. Rasmus
Ps.

Hvis der er nogle der har nogle gode råd, ideer O.lign vil jeg meget gerne hører dem.

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Trix... 23/03 2004 15:04

Sv: "Skibums" norge 05

Hey Rasmus....

Du er vidst lige lidt for ung til at være skibums i Norge... Tror du vil få lidt problemer med job o.s.v.. 16 år og skibums i Norge... Det er der sgu' ikke penge i for dig... Få hellere en ordentlig uddannelse og tag så afsted, ligesom os andre... Efter gymnasiet er det vidst bedst for dig at tage afsted og så vælg et andet sted end Norden, ikke så fedt for en "Freestyle" løber...

Hilsen Rasmus...

hummer 27/03 2004 13:19

Sv: "Skibums" norge 05

- Der er da masser af fede parker i Norge Trix! Problemet er nok bare at det er ret dyrt at leve deroppe, da alting er så mega-dyrt!

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen