Passo Tonale

Claus Rasmussen 03/11 2017 20:14

Vi har set os lidt lune på Passo Tonale med ophold på Hotel Dahu men har lige et spørgsmål hvis nogen kan hjælpe :-)
Synes der er flere der melder at der er meget få spisesteder i byen om aften er det korrekt ?
Hvis der bare er 4-5 stykker så er det OK med os.
Og kender nogen hotellet ? Er der gode parkeringsforhold ?
Mvh Claus

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Daniel 05/11 2017 18:47

Sv: Passo Tonale

Jeg var i Passo Tonale i januar måned, og jeg synes, at udvalget var yderst sparsomt. Vi havde svært ved at finde nogle steder, hvor køkkenet var åbent. Og det var vel at mærke kl 19.
Men jeg vil skyde på at der vel ligger omkring 10-15 steder som har åbent om aftenen, de fleste er bare hoteller, som ikke tager så mange spisende gæster ind.

Frank Dall Nissen 06/11 2017 06:47

Hej Claus.
Vi skal selv til Passo Tonale i uge 2 for første gang. Så derfor kan vi ikke rigtigt hjælpe Jer med egne erfaringer. Men faldt dog over denne artikkel som måske kan hjælpe Jer: https://www.nortlander.dk/blog/3-restauranter-i-passo-tonale/
Med venlig hilsen
Frank.

Karen Grønning 06/11 2017 09:57

Hej Claus
Jeg arbejdet en sæson i Passo Tonale i 2015. Jeg vil meget varmt anbefale hotel Dahu. Utroligt hjælpsomt personale, der er fuldstændig styr på alting. Det skal siges at hotellet er meget børnevenligt, så en del børnefamilier vælger at bo der. Ellers kan jeg anbefale dig at bo på hotel Negritella. Passo Tonale er en hotel by, så de fleste, der bor i Passo Tonale har 1/2 pension. Men det kan lade sig gøre at spise på de hoteller, der også har restaurant, du skal bare være ude i god tid i højsæsonen, der er det svært at spise på et hotel med restaurant, da de er totalt booket. Ellers kan pizzariaet Antares varmt anbefales. Men der er 3-5 gode steder eks. ved siden af baren 'Cantuccio', der ligger ved liftkortkontoret og baren 'Magic pub, der ligger en lækker italiensk restaurant, hvor det er den italienske mama, der laver al maden selv, siges det ????. Dahu har deres egen parkeringskælder, mener jeg og ellers så er der parkeringspladser overalt i byen, der er gratis. Hotel Dahu ligger tæt på en lifterne, som fører jer op i skiterrænet. Jeg håber, I kan bruges mine tips
mvh Karen

Og kender nogen hotellet ? Er der gode parkeringsforhold ?
Mvh Claus

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen