Black Thursday: Spar op til 40% på dagstilbud 🔥

på ski i marts 2010

Elke Mørck 10/09 2009 10:43

vi er to kvinder ude over den første ungdom som tager på ski i marts 2010.
Vi synes selvfølgelig det er sjovere med flere afsted, derfor denne forespørgsel.
Dest. : alle
Pris : nå ja, ikke alt for dyrt
Alder : ca 35-55
Børn med: helst ikke
Boligform: total ligegyldig
Rejseform: IKKE bus og IKKE bil det er bare for ubekvemt, med mindre der er gode ophold med skib undervejs.
Håber der er nogen friske singler et eller andet sted som har lyst til en fællestur

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Ole Hust 26/09 2009 15:24

Sv: på ski i marts 2010

Hej Elke - Hvis I har mod på afgang lidt tidligere og fra Aalborg (direkte fly Aalborg-Salzburg og kun 80 km transfer), så er der stadig nogle få ledige pladser på vores tur til Kirchberg/Kitzbühel i uge 9. Det er en privat grupperejse arrangeret af Erik Jensen og undertegnede. For at beskrive turen har vi lånt lidt plads på et internet domæne, som jeg har adgang til - kig på www.topevent.dk/jensentours. Lige nu er vi 34 tilmeldte (ingen børn) og jeg vil tro gennemsnitsalderen ligger på ca. 40 år. - En god blanding af par og gode venner. Nogle har været med på vores ture flere gange og andre er "nye". Mine kontaktoplysninger fremgår af web-siderne, hvis du vil høre mere om turen.

Med snesikker hilsen
Ole Hust

Nickie Hørberg 10/09 2009 14:18

Sv: på ski i marts 2010

Prøv Dan-Ski de laver turer udelukkende for "voksne" - (børn er bandlyst) med masser af oplevelser og lækker mad.

Nickie

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen