Black Wednesday: Nye tilbud live nu 🔥

Okt.-Maj. Whistler 12/13 - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Kasper Poulsen skrev:
Hej alle sammen.

Står og vil afsted til Whistler på en lang sæson her til vinter eftersom 2-3 uger på ski om året ikke er nok for mig.

Jeg havde fundet en rejsepartner som er hoppet fra pga. uddannelse start eter sommeren.

Jeg regner med at skal være afsted fra omrking slutningen af oktober så jeg kan være der ovre i god tid for at finde et job som jeg kan have hele sæsonen. Jeg vil rigtigt gerne have en del ud af turen så derfor har jeg valgt at have hjemrejse engang i slutningen af april/starten af maj.

Jeg er selv 19 år(20 til sommer) og kører ski men er ligeglad og min rejsepartner er på board. Jeg har planer om at tage til whistler mest af alt pga. pudderen der er der ovre. men er også meget til park.

Jeg ser gerne at Liftkort og Flybillet bliver bestilt i god tid så der er penge af spare på det område.

Håber der er nogle der sidder med samme tanker som mig, da jeg ikke er helt vild med at skal tage til "store canada" alene :)

Er selv i gruppen Whistler skibums 12/13 på facebook sammen med 13 andre.

- Kasper P
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen