Black Monday: Spar op til 35% på dagstilbud kun i dag ❄️

Østrig / Wagrain uge 10 i stor lejlighed

Mads Cronquist 04/01 2015 20:18

Hejsa, vi hedder Tine og Mads (+40, Storkbh.) og skal til Wagrain i uge 10, hvor vi har lejet en stor lejlighed med 3 gode dobbeltværelser. De to af værelserne vil vi gerne dele med nogle andre, som kunne tænke sig at ha' en hyggelig og sjov skiferie. Vi er både til hygge og afterski - og klistrer ikke :-) Vi kører selv og har plads i bilen også. Gør ligesom os; vær åben for nyt bekendtskab - så kom glad. Lav pris for resten!

Kommentarer:
Der er i alt 6 svar i denne forumtråd.

Mads Cronquist 10/01 2015 17:14

Sv: Østrig / Wagrain uge 10 i stor lejlighed

Første værelse er hermed afsat til Pia & Bent, nogle søde mennesker vi mødtes med i dag; er der et andet par, som vil ha' det sidste værelse i lejligheden (3.100 kr. pr. værelse inkl. slutrengøring)? Lejligheden ligger perfekt centralt og har to badeværelser samt køkken-alrum. Det kunne være så hyggeligt :-)

Jerslund 06/01 2015 06:35

Hejsa
Har i lidt om lejligheder og beliggenheden.
vi er Pia Bent startet på ski ved 40 års alderen.
Pia skal prøve igen efter alvorlig skade for tre år siden i st anton.
Bent kommer ned alle steder og løber også lidt off piste.
Hvad er prisen ??

Mads Cronquist 06/01 2015 07:48

Hej Bent og Pia, tak for svaret. Lejligheden er 83 M2 og ligger centralt lige ved torvet. Du kan se den her med plantegning og læse mere fra dem vi lejer den af: http://ferie-wagrain.dk/lejligheden.html
Et dobbeltværelse med lejlighedens faciliteter inkl. slutrengøring koster 3.100 DKK (for to prs altså i alt).
Hvad med transport - vi regner med at køre selv og har plads i stationcar inkl. tagboks.
Mvh Mads & Tine

Mads Cronquist 06/01 2015 07:55

Vi bor for resten i Taastrup og er både til afterski, hygge, spise ude og lave mad uden at klistre på nogen. Måske ses vi også på Mooserwirt snart :-)

Mads Cronquist 06/01 2015 07:56

Mads løber på alt og er født med ski på - Tine har dårligt knæ og løber så godt hun kan mest på blå.

Bent Jerslund 06/01 2015 08:49

Hej Tine og Mads vores e-mail er bpj@decorativa.dk

Vi er interesseret i også at kører sammen fordi det bliver det kun billigere af.
Bent plejer at kører natten igennem så han vil gerne hjælpe med at kører.
En ting må jeg sidde foran, ville det være perfekt jeg har tre gange været passager i en bil der er totalskadet, så jeg er lidt bange når jeg kører med andre.

Som sagt er Pia kommet til skade med knæet ledbånd korsbånd og menisk, og blevet fløjet ned fra pisten på st anton. Hun er mega bange for at komme igang igen, men vil meget gerne så rolige blå bakker er lige hende.
Jeg startede som 41 årig og var selvlært indtil for to år siden, og efter undervisning er det hele i kaos, men som sagt jeg kommer ned alle steder på pisterne og øver mig lidt udenfor.
Vi bor i Vindinge er 54 + 55 år selvstændige.

Hvornår skulle du til Mosewirth Mads. Har været i ST anton to gange a 2 dage på gennemrejse. Skal derned inden denne tur.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen