Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Oakley linser - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Kim O skrev:
Hej

Jeg har tidligere oprettet denne tråd, da jeg var i tvivl om hvilken linse eller linser, jeg skulle vælge til min Oakley skibrille. http://skisport.dk/forum/42263/

Herefter besluttede jeg mig for at købe Persimmon linsen til dårligt vejr og Gold Iridium til godt vejr.

Så var jeg nede i en butik for, at prøven brillen og her anbefalede ekspidienten mig at købe en polariseret linse, nærmere betegnet den der hedder VR28. Han sagde, at den kan bruges i både godt og dårligt vejr, men når jeg slår den op på nettet, så står der, at det er en linse til solskin.

Jeg er derfor i tvivl om, hvad jeg skal vælge. Prisen er den samme for den polariseret og de 2 andre linser.

Hvad ville i gøre?

Kim O
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen