Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Andreas Machenhauer 16/12 2010 09:43
Hej,
Sidste sæson købte jeg Oakley ski goggles - Jeg har et spørgsmål vedr. det indvendige glas, der sidder et lag med "anti dug"
Der kom en stor dråbe vand på inder glasset, som er indtørret i det her "anti dug" Jeg prøvede at tørre det af med det tørklæde som jeg fik med - Det har resulteret i at det "anti dug" er tværet en smule ud - spørgsmålet kan jeg gøre noget for at afhjælpe det?
Eller andre forslag :)
Anders 16/12 2010 16:13
Sv: Oakley Goggles ...
PAS PÅ! Jeg ødelagde også et par Oakley briller sidste år da jeg kørte i snevejr og der kom lidt vand i brillen tørrede jeg det af - med det resultat at jeg tværede den lille tynde film ud der er sprayet på indersiden. Da jeg tog til optiker fortalte han mig at det var det sidste jeg skulle gøre.
Du skal lade dem tørre helt af sig selv..
Du kan eventuelt duppe på det meget forsigtigt, men du må ikke tørre dem på indersiden.
Jeg måtte købe ny linse, hvilket koster mere end halvdelen af en ny brille.
Rasmus Laustsen 16/12 2010 19:27
Hold nu, hvis du ikke kan tørre din linse på både inder og yderside hva skal man så med en goggels til over 1200 kr? jeg har haft et hav af oakley goggles og de dugger ikke selvom de er blevet tørret på indersiden!!!!! uanset hvilken brille/goggels du kører med kan den dugge, det er bare et spørgsmål om at svede nok!!! Oakley dugger ikke mere bare fordi den er blevet tørret på indersiden! ja så skulle der i hvertfald være noget galt med de 10 forskellige modeller jeg har haft i tidens løb!
Hva ville du gøre i et styrt hvor din goggles ryger af og bliver tværet ind i sne både inden i og uden på? vil du sidder og vente til du visner og skidtet er tørret ind af sig selv, ej du, jeg har altid tørret mine med den medfølgende klud og det er de ikke blevet ringere af!!
Niclas Madsen 17/12 2010 08:40
Er helt enig med Rapper. Mine oakley goggles (uanset linse) dugger en gang i mellem, sådan er det bare, det er umuligt at undgå. Det eneste du skal undgå når du tørrer dine goggles, er at der sidder skidt som kan ridse din linse..
Andreas Machenhauer 17/12 2010 10:33
Nu er det jo heller ikke et spørgsmål om den dugger eller ikke dugger.
Men et spørgsmål om at jeg har tværet det ud sådan det er svært at se igennem... :)
Og om man evt kan gøre noget for at lave det?
Frederik 17/12 2010 13:59
vask den indvendig og køb selv noget antidug du kan spray på... men jeg har aldrig prøvet at antidug har forhindret mig i at se ud af mine goggles, jeg tror det er noget skidt, antidug kan man normalt se igennem uden problemer, også selvom det er tværet ud...