Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Henrik Palmgreen 04/10 2014 18:19
Er der nogen der har erfaring eller kendskab til K2's nye støvler Pinnacle 110. Jeg synes den virker super fed. Jeg har planer om at stå en hel sæson, og jeg har to sæsoner bag mig. Jeg har et par Völkl Kendo ski, som jeg endnu ikke har prøvet. Jeg løber temmelig hurtigt, og elsker leg på og uden for pisten. Jeg har en idé om, at jeg gerne vil prøve randoné. Jeg tænker, at den her støvle passer rigtig godt til mine behov.
Fjeldabe 05/10 2014 13:06
Sv: Nye støvler: K2 pinnacle 110
Jeg kørte en del på Pinnacle 130 sidste år, og var godt tilfreds med den…
Utrolig fin støvle, et dejligt progressiv flex og ”gå funktionen” er faktisk rigtig god, set i lyset af at det ikke er en randonnee/touring støvle.
Eneste minus ved 130, er at ”velcro spendet” øverst er en kombination af et spænde og en alm. ”power strap”. Det gør det utroligt bøvlet at tilpasse. Men 110’eren har ikke dette, men helt alm. Power strap!
Så hvis ellers støvlen passer din fod, så kan jeg (ud fra store broderen) anbefale Pinnacle!
Henrik Palmgreen 10/10 2014 14:26
Sv: Nye støvler: K2 pinnacle 110
Så har jeg købt dem.. De virker til at blive en væsentlig opgradering fra mine Nordica-støvler med flex 90, som er trådt godt ud efter mere end 2 sæsoner.