Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Flemming 03/01 2010 08:46

Hej.
jeg har nu stået på ski 2 gange om året i 5 år,næste tur er Saalbach i Østrig, 13 januar. er 42 år. nu tror jeg at jeg vl købe min egne ski, spørgsmålet er så? vil det være en god ide at leje nogen ski, i en sportsbutik i Saalbach, og føltes de gode, så købe dem og derved få fratrukket lejepris,jeg elsker offpist, kan man få nogen der er gode både offpist og på piste.
hilsen Flemming.

Kommentarer:
Der er i alt 7 svar i denne forumtråd.

Flemming 05/01 2010 18:30

Sv: nye ski

tak for rådet, jeg har fået bekræftet det som jeg nok viste men var lidt usikker på, ja Sallbach er helt sikket dejligt var der også sidste år. håber bare der kommer lidt nysne, og lidt varmere end de 17 minus grader der er nu.

Asbjørn Nissen 05/01 2010 19:55

Hej Flemming du får lige standart spørgsmålet. Har du købt støvler for det er meget vigtigere at købe end ski

Flemming 05/01 2010 20:05

ja jeg har skistøvler , men de skal skiftes,de er købt for billigt, så der er jo også er opgave i at købe de rigtige til en stor mand på 95 kg og 184 cm høj he he

Flemming 05/01 2010 20:05

ja jeg har skistøvler , men de skal skiftes,de er købt for billigt, så der er jo også er opgave i at købe de rigtige til en stor mand på 95 kg og 184 cm høj he he

Asbjørn Nissen 06/01 2010 09:23

Hvis du overvejer at skifte støvler synes jeg du skal tage at skifte dem især hvis du ikke synes de passer. At dine støvler passer er så utrolig meget vigtigere end skiene at man skulle tro det var løgn. Jeg plejer at sige giv en god skiløber en hvilken som helst ski og han får noget ud af den. Giv samme gode skiløber en skistøvle som ikke passer og du møder bambi på glat is.
Tro mig det passer!!
Brug pengene du havde afsat til ski på et par bedre støvler og køb en brugt ski i stedet. Jeg har indsat et link på en brugt Atomic 9.18 efter min mening den klart bedste ski der nogensinde er fremstillet til begyndere, let øvede og øvede. Hvis man køber en 9.18 går man aldrig helt galt i byen.

Ps. undskyld linket er så langt men det hedder det altså. PS. Med den vægt du har passer 180eren meget godt til dig eller 170eren. Skien må dog for dit vedkommende ikke blive længere end 180

Held og lykke med det

http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp?taxShowAllInOneCategory=0&taxShowAllCategories=0&Niveau=&OldNiveau=&SektionId=0&KategoriId=&rubrikId=0&Annoncetype=2&Sortering=8&Sortsearch=0&Sorteringtype=1&kortsogX=0&kortsogY=0&kortsogRad=0&kortsogNavn=0&radX=0&radY=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&FirstSearch=&HashId=&partner=&PartnerMyRefererId=&BilledVisning=&navValsFound=&CurPage=1&KunKoebNuPris=0&AnnoncetypeRange=7&navSearchWords=&Fritekst=ski+atomic+9+18&RegionId=0&PrisFra=0&PrisTil=9999999&AntalDage=0&Forhandler=0&AnnonceTypeRangeSelect=72&txDrop=2&x=27&y=11

Joos 03/01 2010 11:37

Det lyder som en god ide ;o)

Johnny Madsen 03/01 2010 15:05

Mange forretninger har test ski. De koster lidt mere at leje, men det er givet godt ud. Du kan altid bytte og prøve et nyt/andet par. Jeg har i utroligt mange år brugt denne facon, og set over nogle år, tror jeg ikke det er meget dyrere.
Dog er jeg afsted to gange årligt p.t. og har så netop købt mine ski efter de erfaringer, jeg havde gjort mig. Det er en bedre økonomi og de "sidder" lige i øjet, så jeg håber på mange år med dem.
Jeg skal til Sallbach i uge 4, et dejligt sted, glæde dig, der er god underholdning :-)
mvh Johnny

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen