Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Nye Ski - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Buchreitz skrev:
Hej Jeg står og skal afsted på skiferie 3 uger i år og da det kun er lidt dyrere at købe ski/skistøvler istedet for at leje er jeg på udkig efter ski og støvler.

Jeg er 20 og har været på skiferie ca 25 gange. Min far er gammel skilære og jeg blev sidste år vurderet af en fransk privatlære til at ligge på 8-9 på en skala fra 1-10. Men har ingen forstand på selve det at købe ski, da vi altid har lejet for at få de nyeste ski.
Jeg vil gerne ha' nogle ski der både kan lave korte og store sving, altså ikke en for lille svingradius eller en for stor, har læst mig til at skien så skal være mellem 70-75 mm ved bindingen. Men vil gerne have nogle tips, eller links til ski der kan anbefales.
Det skal selvfølgelig være en pisteski og ikke offpist.
Mit budget er på ca 4000, kr for støvler og ski. og det må gerne være en ski der er fra 2008.
VH Thomas B
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen