Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Simon Schärfe 11/02 2009 17:26
Hej allesammen.
Jeg skal have nogle ski for første gang i min karriere. Har stået på ski snart 15 gange, så det må også være på tide. Jeg kører klart mest pistekørsel, men af og til kan det være sjovt lige at tage en afstikker på offpisten. Jeg er brændt varm på Fischer RX8 fire modellen. Den lyder som en fantastisk ski, som nærmest vinder samtlige konkurrencer den deltager i. Er dette en ski for mig? Kører med samlede ben og oftest med hurtige sving, men kan også godt lide bare at give den gas. Hvis ikke RX8'eren er en god model til mig, hvilken er så? Hvilken længden skal jeg iøvrigt vælge? Er 1,79 - er det ikke en ski omkring de 1,65 eller sådan?
På forhånd tak
Simon Schärfe 12/02 2009 19:36
Sv: Nye ski
Jeg tror det er dem jeg vil ha fat i! Hvad skal jeg give for dem? Vil gerne have dem fra helt nye - har set dem på dba til 2200. En der har købt et parti i Østrig og derfor sælger dem billigt. Er det et slagtilbud eller kan man altid få dem til det. Det er forøvrigt model 07/08, men er forskellen ikke kun farven?
Rune 12/02 2009 21:20
jeg gav 2500 for mine på ebay med forsendelse :) model 08/09 men 2200 for 08 er os billigt, køb dem :)den er for sprød den ski .
Simon Schärfe 12/02 2009 22:32
Men kan man altid finde skien til denne pris? Jeg har lige været på skiferie, og skal ikke afsted før næsrte år, så vil egentligt helst vente - hvis skien koster det samme om et års tid... Gør den det?
Rune 11/02 2009 19:29
rx8 fire er så fed en ski . den er så hurtig fra kant til kant... kan kun anbefalde den :)isæe hvis du os er til de smår hurtig sving ....