Claus 30/01 2003 21:01

Hejsa

Vi er 4 unge mennesker som skal 5 dage til norge i uge 11.
Spørgsmålet er om vi skal tage til Geilo, hemsedall eller trysil. Vi har været i frankrig mange gange og vil vide hvor vi får mest udfordring for pengene, da vi er habile skiløbere.

Håber på nogle brugelige svar

Mvh Claus

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Ivan Rafn 30/01 2003 22:00

Sv: Norge???

Jeg har været i Hemsedal 2 x 1 uge og i Trysil 1 x 3 dage.

4 unge mennesker, - hmm... -; Trysil.

Trysil har det hele: Et lækkert sort pisteområde, inklusive pukkelpist og Eksperten som har et 45 grader stykke, Half Pipe mv., samt skiløb til døren.

Ulemper:
- Ikke specielt højt, men ok.
- Dyrt i terrænget (burger, fritter og Cola: 97 NKr.)
- Elendigt supermarked ved skicenteret (man skal til byen hvis man skal have andet end piza og Cola).
- Dårlig skibus; Kører kun 1 gang i timen, sidste afgang kl. 16:00, i højsæsonnen kl. 17:00.

God tur

carsten 31/01 2003 18:03

Har du overvejet Hafjell og Kvittfjell

Der er vist ikke nogen steder man får en større faldhøjde i norden. I Kvittfjell har de mig bekendt verdens stejleste piste! det er slutningen på deres World Cup stytløbsbakke.

Der er nok flere pister i Trysil, men de er helt sikkert ikke alle lige sjove. Jeg ville tage til Hafjell og Hemsedal

Anette 03/02 2003 16:04

Jeg ville tage til Hemsedal - der er et godt sammenhængende skiområde, virkelig godt liftsystem og masser af muligheder for fed off piste - spørg efter "Gummiskogen";-)

Nattelivet er kun noget at skrive hjem om i weekenderne hvor en stor del af Oslo's unge, smarte og rige tager til Hemsedal.

Go' tur!

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen