Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

nordica ski?

Joachim 18/02 2008 22:59

hej alle mit spørgsmål er egentlig bare om nogen kan anbefale dem og om nogen har erfaringer med dem. Jeg komma til af tænke på de fordi jeg slet ikke har set nogen her på siden anbefale dem :)

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Claus Fromholt 20/02 2008 12:28

Sv: nordica ski?

Ja som instruktør og guide igennem flere år kan jeg varmt anbefale nordica, deres store problem har været at de har været for dyre til det danske marked de har sænket priserne nu i håbet om at komme ind på det danske marked - hvis du skriver hvilken type ski du søger inden for nordica vil jeg gerne vejlede dig - jeg har testet de fleste af deres modeller og kører pt nodia HOT ROD (Top fuel) til off piste og Dobermann spitfire til pisten....

Ron 20/02 2008 12:48

hej. jeg kan også anbefale nordica.som claus siger, har de bedre priser nu, uden at kvaliteten er forringet. jeg har en dobermann pro rc som er kanon på piste til lange sving og fart. der er også GS modellen med samme egenskaber blot stivere og nok til nogen som er eksperter.

Joachim 20/02 2008 19:14

Okay tak for de hurtige svar!!

Men det er fordi jeg selv lige har købt Hot Rod overdrive xb og personlig syntes jeg de er rigtig fede og lækre men jeg har bare ikke rigtig hørt nogen anbefale dem eller tale godt om dem andet end en ski test fra usa hvor deres dame ski vandt alle kategorier på nær en, var bare bange for det var noget skod :)
men i butikken hvor jeg købte dem sagde de også det var en "konge ski" og det var en af de bedste man kunne få i den klasse 70/30 pist/offpist, købte dem for 2500 sat ned fra 4500 :)

Claus Fromholt 21/02 2008 00:08

Dem kan du godt glæde til at give gas på....det er en god ski...

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen