Black Thursday: Spar op til 40% på dagstilbud 🔥

Nogen der har prøvet at arbejde/bo i Val T - nogen der skal i sæsonnen 09/10??

Anna Lund 08/03 2009 18:16

Hei:)

Mig og nogle veninder tager til Val T fra nov - maj 09/10 så vil rigtig gerne høre fra nogen der har boet og arbejdet der for har nogle spørgsmål mht. hvor let det er at finde jobs osv.

hvis du også har planer om at tage afsted til Val T på samme tid som os vil jeg også rigtig gerne høre fra dig, da det ville være hyggeligt at "kende" nogen hjemmefra:)

//Anna

Kommentarer:
Der er i alt 8 svar i denne forumtråd.

Louise 29/10 2009 17:14

Sv: Nogen der har prøvet at arbejde/bo i Val T - nogen der skal i sæsonnen 09/10??

Hej piger.
Jeg var i val T sidste sæson.
Ang job på John's.. LAD VÆR!!
Dårlige lejligheder, som også bliver brugt til lager, hvilket er pisse irriterende.. Og man får næsten ingen penge ud af det. Det er svært at leve forså lidt medmindre man arbejder dag og nat der.

Jeg tog derned i november mrd, men der er det os lidt svært at finde job medmindre man virkelig er fremme i skoene, da der er rigtig mange der søger jobs inden de tager afsted.

hvis der er nogle spørgsmål så sig endelig til :)

- Louise

Cecbay 30/10 2009 07:36

Sv: Nogen der har prøvet at arbejde/bo i Val T - nogen der skal i sæsonnen 09/10??

Hey .
Jeg står lige nu og ikke aner hvad jeg skal lave, da jeg skulle have været skiguide, men blev røvrendt i sidste øjeblik .

Hvornår tager i afsted ?

Simon 01/11 2009 13:59

Hey Anna...
Jeg har også planer om at tage til Val T, skal dog kun være der til januar da jeg starter i mili til februar... Vil gerne tage derned her fra slut november eller måske midt december, kommer an på hvad alpservice kan tilbyde mig... men tager nemlig alene afsted så syntes også det kunne være rart at have kontakt til nogle hjemmefra, så tænkte jeg lige ville skrive :)
Simon...

Simon 01/11 2009 18:02

Hej igen :)
Tænkte på om i havde lyst til at sælge en af de to ledige pladser til en dreng? det er forståeligt nok hvis i ikke vil...
Simon

Charlotte Serup Pedersen 08/03 2009 20:50

Hej Anna :)

Lækkert at høre, at der er nogle piger der er friske på en Val T. sæson næste vinter.. Min veninde og jeg tager også afsted næste sæson, hvis alt går som det skal, så er vi i hvert fald også til at finde dernede :)Har i fundet ud af, hvordan i indlogere jer dernede, gennem Alpservice eller har/eller vil i selv stå for det hele?

Vil også gi' dig ret i at det kunne være rart at kende lidt til hinanden inden der bliver taget hul på næste sæson :)

Mht. Jobs, så siger de jo, at det ikke skulle være noget problem at få et job, slet ikke når vi kommer i nov. Jeg lader mig i hvert fald ikke bekymre af det.. Men man skal selvfølgelig ikke være kræsen, man skal bare tage sig til tåls med hvad der er. De typiske jobs er jo at arbejde på restaurant, rengøring, tender, afrydder etc. Har ikke selv besluttet om jeg vil arbejde, men kan godt se at 5 mdr. sku bliver lang tid uden - så det kunne jo være rart med lidt adspredelse gennem et job.

Charlotte

Anna Lund 08/03 2009 22:29

Fedt at i også skal afsted:)
vi rejser selv da vi har fundet en 5 mands lejlighed som er ca. 5000 biligere pr. pers end det som alpservice tilbyder og så tager vi alpe toget derned.
vi regner med at tage afsted ca. 1 uge inden alpservice så vi har et lille forspring mht. at finde jobs. vil hellere være tender end rengøringsdame;)

hvor er i fra? det ville være fedt at mødes så man ligsom kender nogle hoveder:)

Charlotte Serup Pedersen 09/03 2009 13:27

Ihh, man glæder sig bare så meget mere, når man begynder at snakke med ligesindede om det.. Det er næsten ikke til at klare :)

Det lyder da meget lækkert, 5000 kg. det er sku alligevel en slat at spare!
Har i booket den helt op og hvor ligger den henne i byen?

Jeg har snakket med ejeren af John's mht. job og min veninde vil vildt geren have job der, men jeg er som sagt stadig lidt i tvivl omkring, hvad jeg har lyst til.. Og hvis hun får et job på Johns, så får de jo en lejlighed til rådighed, dvs. vi ikke for mulighed for at bo sammen, men det er vi 100 % indforstået i.. Så det kunne være meget rart hvis man kunne crashe sammen med nogle andre cool tøser :)

Vi er fra Odense begge to, men har faktisk planer om at drage til Århus når jeg får afsluttet min skole, da der ikke er nogen jobs at få her i Odense. Så det ville jo være ideelt lige at mødes over en bajer eller hygge, så vi kunne lære hinanden at kende :)

Anna Lund 10/03 2009 22:03

Hey Charlotte.

Ja, det er rart at spare lidt penge, og så ved vi også, at den ikke bliver proppet fuldstændig op, som Alpservice gør med deres lejligheder..
Vi har muligvis stadig 2 pladser tilbage, så det er jo bare med at få fundet nogen, der er klar, så vi kan få reserveret den. Hvornår får I at vide, om i får job på Johns?

Det kunne være super lige at mødes, så du kan bare sende en mail, hvis du kommer forbi Århus engang, og så må vi jo lige finde ud af noget.

Hilsen Anna og Maiken

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen