Black Tuesday: Tusindvis af tilbud + dagstilbud kun i dag 🔥

Medløbere/rejsefæller/gruppe uge 7 - 2013

Finn 30/01 2013 18:17

Hej med jer.

Min skimakker har netop meldt fra til årets egotur - ØV ØV :-((!!!!! Jeg må bare afsted på tur nummer 2 i denne sæson, og prøver derfor herigennem om der skulle være et match.

Turen må gerne bestå ef følgende:.Transport er med fly/bil (jeg har mulighed for at ligge bil til incl. tagboks). Min. 200 pistekm. på destination. Indkvartering/pension underordnet.

Jeg er 44 år og arbejder som produktionsleder. Er meget øvet skiløber og prioriterer skiløb fra første lift åbner til sidste lukker. Er også klar på en god gang afterski!!

Håber der er nogen som er klar!!

Hilsen Finn

Kommentarer:
Der er i alt 15 svar i denne forumtråd.

Frank Elmer 02/02 2013 11:21

Sv: Medløbere/rejsefæller/gruppe uge 7 - 2013

Hej Finn og Svend, hvorfor tager I ikke bare med os? Vi har fået nogle afbud, der kan gøre det attraktivt ... :-) Vi bor på hotel lige ved pisten i Serre Chavalier (ca. 250 km piste) - med ½ pension, og liftkort til 6 dage - OG vi flyver derned - kr. 7000,- pr. snude i del dobbeltværelse. Gruppen er på 20 skiløbere i alle niveauer - også til offpiste. Ring eventuelt direkte 30 25 11 76 mange skihilsner, Frank

Finn 02/02 2013 12:07

Hej Svend og Frank

Ja det var da selvfølgelig også en mulighed. Hvilket rejseselskab er det igennem og hvad hedder hotellet ? Er fly fra Billund eller KBH ? Jeg bor i Skive så Billund vil være at foretrække.

Har du fundet nogle rejser af interesse Svend ? Jeg har kigget lidt omkring på nettet. Udvalget er ikke prangende!! Fandt denne til Chatel som hænger sammen med Avoriaz (650 sammenhængende pistekm)
http://ski.sunweb.dk/frankrig/les_portes_du_soleil/chatel/residences_chatel.htm?view=prices#dur-x

Bilen er en Citroen C5 HDI. Den har efterhånden taget mange ture sydpå. Ingen problemer der !! Såfremt vi kører er der 2 pladser ledig, så kom frisk.

Hvad siger du til det Svend ?

Hilsen Finn