Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Nicholai 12/11 2009 18:04
hey alle
Jeg skal til at bestille et par k2 kung fujas ski, men har ikke helt fundet ud af hvilken binding.
De to jeg står og overvejer er marker griffon 12 og Marker griffon schizo 12.
hvor stor er forskellen på de to?
håber i kan hjælpe?
Anders 12/11 2009 19:32
Sv: Marker Bindinger
Marker' schizo er hvor bagbindingen bliver monteret på en "plade" på skien, hvor det så er muligt at indstille bindingen til andre størrelser støvler - altså et justérbart system..
Går ud fra det er Twintip ski du skal montere dem på..
Thomas Jensen 12/11 2009 23:55
Hej,
Hvad skal du bruge skiene til ? ... og hvor "brutal" er du?
Vi har selv et sæt Fujas m. Jester-bindinger på... det spiller max.
vh
thomas, http://alpeferie.dk/
Sune Siestø Helmgaard 13/11 2009 10:33
Hey.
Har selv lige købt et par kung fujas med marker griffon schizo 16!
Det fede med de nye schizofrantic bindinger er at de bliver monteret på en skinne, så du ved at dreje på en skrue forrest på bindingen kan flyttet hele bindingen 3cm frem og 3cm tilbage. Dette betyder at du om morgenen kan flytte bindingen helt tilbage og tage ud og fyre den af i offpisten, og om eftermiddagen kan du rykke dem frem til true center og hoppe løs i parken.
Hvor man før i tiden skulle bestemme sig for om man mest ville bruge skien til pudder eller park, kan man nu være schizofren og få begge dele i en ski. Har testet mine 2 dage på en gletscher i frankrig, og jeg er helt vild med dem!
Hvor skal du købe dem henne? Købte mine på sportconrad.de for 529€, bestilte mandag og fik dem leveret fredag morgen!
Nicholai 16/11 2009 23:57
hey
mange tak for hjælpen.. det lyder rigtig fedt det med at man kan rykke bindingen. det gjorde lige forskellen. jeg køber den hos sport-conrad.com
det eneste er jeg har hørt noget om reklamationsret ved i noget om den?