Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Frederik 08/11 2004 16:11
Jeg har for nyligt købt et par dødlækre Rossignol ski, men Marker M 8.2 bindinger over nettet... Nogen der kender disse bindinger, er det et par gode eller dårlige bindinger ?
Tak
Rasmus 08/11 2004 18:39
Sv: Marker bindinger
Købte et par fischer airstyle med markerbindinger.... knækkede bindingerne 4gange på ca2-3uger.... bestemte mig for at jeg aldrig ville have markerbindinger igen... men jeg kan jo have været uheldig, det var mest hvis jeg brugte dem til at hoppe med at de var skidt... ellers udløser de rigtig fint
VH Rasmus
Jannik 13/11 2004 23:34
Jeg har også haft et par Marker, og de knækkede pågrund af kulden ca. -14, så jeg vil under ingen omstændigheder køre på Marker mere.
Men jeg mener at Rossignol normalt får monteret Look bindinger...
Mvh. Jannik
Jens 17/11 2004 12:41
på mine Völkl ski er er MArker bindinger, og alle dem jeg kender med Marker bindinger er meget begejstrede for dem.
Så at de skulle knække tyder for mig på at de måske har været monteret forkert eller har været en forkert binding til de pågældende ski.
Det er første gang jeg hører om at de knækker.
Torben 18/11 2004 01:10
Hej!!
Ville bare lige gi Jens ret... Jeg klargører ( sliber, vokser og monterer bindinger ) på ski og boards... jeg har KUN gode erfaringer med Marker bindinger.. så den med at de knækker.. hmm.. uheldig, eller forkert montering!!
søren 20/11 2004 10:43
enig - har også udelukkende gode erfaringer med marker !
Frederik 14/12 2004 18:59
PYHA, var rimelig nervøs efter de to første negative indslag :S