Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Sandra Madsen 12/12 2006 15:27
Hej alle
Jeg har læst her i forum, at der er nogle af jer der mener at Marker er noget lort. Har I selv erfaring med dem eller?
De sidder jo på 60% af det amerikanske markedet, så de må også lave noget der duer engang imellem (tænker på hvor nemt der er at blive sagsøgt i US, o.s.v.)
Jeg er interesseret i at høre jeres meninger, da jeg har købt et par K2 med Marker M2 10.0.
Er de hele vild dårlige eller hvad?
Jeg kører stille og rolig på pisterne.
Hilsen
Sandra
Peter 13/12 2006 10:58
Sv: Marker bindinger
Hej Sandra
Jeg har selv med stor undren læst om andres meninger mht. Marker bindinger.
Efter min mening har Marker nogle gode bindinger, jeg har ihverfald været meget tilfreds med dem jeg har haft gennem årene.
Men jeg vil da også sige at det kommer i stor grad an på hvor man skal køre, med henblik på hvilken binding man skal vælge.
Udfra det du siger, at du er mest på pisten, og kører roligt, kan du efter min mening godt trykke til den med dine Marker bindinger.
Mvh
Peter
Kim 13/12 2006 21:15
køre man bmw er audi noget lort og køre man audi er bmw..... Køre selv på et par K2 med marker 12.0 og jeg køre stærkt på pisterne og vejer 83 kg og har ikke haft andet bredt smil på ski :-)
kim
ps go´tur
Sophie 14/12 2006 14:52
Visse ting har det med at blive lidt af en religion.
Jeg har nu også hørt masser af gode ting om Marker bindinger, og har selv kørt med Markerbindinger på mine Völkl (alle Völkl kommer med Marker som standard) de sidste par år og har været absolut tilfreds.
Køb du roligt de ski med Markerbindinger du har luret på.
Sophie
Hr. Jensen 14/12 2006 22:05
Hej
Vil lige tilslutte mig de positive tilkendegivelser omkring Marker bindinger. Har et par Nordica med 11 Ti bindinger og er super tilfreds med dem. Så køb du bare de ski........:-)
God ski-ferie.
Hilsen Jensen
Sandra Madsen 15/12 2006 00:18
Hej igen
Tusinde tak for jeres svar!
Jeg glæder mig til at prøve mine nye ski!! (der er præcis en mdr. til det):o)!
God tur til alle