Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Johnni G 07/08 2008 23:21
Hej,
jeg har fået et super tilbud til Trysil i Norge i uge 2. men vi skal være 6 personer for at fylde hytten, lige nu er vi mig og kæresten og hun har en veinde med og jeg har en ven med, det koster 2800kr med transport, liftkort og hytte i 5 dage. og det er i uge 2. 2009,
De to tøser skal afsted føsrte gang i år så de tager skiskole men mig og min vener på snowboard, så hvis du ikke skal på skiskole selv ville det nok være en fordel med 2 snowboardere, men skiløbere er selvfølgelig også okay hehe :o)
vi er alle mellem 22 og 26 år så folk deromkring ville være super, men ellers åbne og friske unge som gamle med barnligesjæle er velkommen til at skrive.
Det bliver afgjort inden end oktober hvem der skal med, og jeg leder stadigvæk blandt vennerne om nogle af dem er interesseret så jeg garanter ikke endnu om der er 2 pladser men prøv at skiv og så ser vi på det, par er også velkommen! ;o)
MVH Johnni G
Tine 07/09 2008 15:28
Sv: Mangler måske 2 personer til Trysil i uge 2. 2009
hey..
Det lyder som et godt tilbud og har vist en veninde der evt også er interesseret, hvis der stadig er pladser? har lige et par spørgsmål;)
Hvem rejser i med? (altså selskab)
Er det søndag-fredag? eller kunne der være mulighed som søn-søn, altså en hel uge..
Vi er 20 år og står på snowboard og ski...
mvh Tine
Johnni G 07/09 2008 15:40
Sv: Mangler måske 2 personer til Trysil i uge 2. 2009
Hey Tine
Sorry men pladserne er desværre væk, men hør team-benns giver pladser på en bus til trysil og tilbage igen inlk. færge turen for 1250 pr person
og man kan leje en hytte i trysil for 6 personer i uge 2 eller 3 for 1500kr pr mand inkl 5 dages liftkort, det er noget pakke tilbud de køre tjek det på www.trysil.com
Og det er søndag-fredag, men kan måske udvides til søndag-søndag men så bliver det vist meget dyere for deroppe koster weekenderne max! held og lykke med det og smid mig en e-mail på the_killer83@hotmail.com hvis du har spørgsmål eller skriv når i ved hvornår i kommer derop så vi kan stå lidt dammen ;o)
mvh Johnni G