🔥 BLACK FRIDAY: Nye tilbud lige nu 🔥

Månedsbums 2011 - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Tom N skrev:
Hej.

Jeg har besluttet mig for at ville en måned syd på for at stå på ski i 2011.(januar)
Da jeg ikke umiddelbart har lyst til at tage til Frankrig(Alpeservice.dk), søger jeg 3-4 personer som kunne være interesserede i at dele en lejlighed.
Jeg har selv overvejet at tage til Monte rosa området i Italien, som også kaldes Italiens største hemmelighed. Men jeg er åben over for andre forslag i Østrig, Italien eller Nordamerika. Bare der er nogle fede offpiste muligheder.
Jeg er 32år, fra Esbjerg, nem at omgås og som oftest med på en lille fest. Jeg tager dog af sted for at stå på ski, så jeg har ingen planer om at skulle på en måneds druk ferie:)

Hvis det har vakt nogen interesse så skriv endeligt:)

Mvh. Tom N
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen