Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Rasmsu T Christensen 22/09 2005 14:27
Jeg er i gang med at boke årets skiferie men
er meget i tvivl om hvilke lejligheder der ligger
godt placeret i ischgl.. ind til vider har vi en
lejlighed der hedder apart-maximilian i kikkerten.
er der nogen der har været der et par gange som kender den?
På Forhånd Tak
Rasmus
Peter Eskelund 07/10 2005 14:38
Sv: Lejligheder I Ischgl?
Hejsa
Har selv været i Ischgl de sidste par år.
Sidste år boede vi ved Hotel Villa Mark, som ligger lige ovenfor bageren eller blot 75 m fra Post Hotel. Det fås faktisk ikke meget mere centralt i forhold til Afterski (Kuhstall og Trofana Alm) og Silveretta Bahnen og/eller de 2 andre (igennem tunnelen via rullefortovet)
Lejligheden var superlækker (ca. 2200 Dkr pr. mand/uge) med alle faciliteter og familien der ejede stedet var super hyggelige/flinke.
Hvad angår søgning af lejligheder/værelser kan jeg klart anbefale at sende en e-mail til turistbureauet i Ischgl, hvor du specificerer dine ønsker med antal personer, dato og beliggenhed mv. - så vil de i løbet af en 1-4 timer sende dig en komplet liste over hvad der er ledigt i Ischgl. Så kan du jo via det interaktive kort på www.ischgl.com selv finde ud af hvor de ligger og derefter ringe/maile og reservere..
Du kan finde turistbureauets e-mail adresse på Ischgl.com
Go fornøjelse !!
Laust Bjerg 28/09 2005 19:06
Jeg er også interesseret i at finde en lejlighed i Ischgl.
Er det muligt at få flere navne på gode steder? eller henvisninger til hjemmesider hvor der er bedre søgemuligheder end på Ischgl´s egen hjemmeside, der er elendig..
//Laust Bjerg
Ivan Rafn 22/09 2005 19:37
Har ikke boet i Maximilian, men jeg kan se at den ligger helt perfekt; 2 min. fra Niki Stadl og Kitzloch, og 5 min. fra Pardatschgrat-banen. Kan ikke være meget bedre.
Niki Stadl og Kitzloch er afterski, hvor man tager ind direkte fra pisten, med støvlerne på.
De har åbent til 20:00, hvor de bliver lavet til restaurenter.
I kan så gå hjem og skifte til alm. fodtøj, og så gå ned i midtbyen, hvor der er mega-afterski hele natten.
Der er ca. 10 min. gang til midtbyen, igennem tunellen.
God tur