Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Marianne 28/09 2005 13:30
Vi har en lejlighed i Avoriaz fra 7.jan.-4.marts. 2006. Det er en studio lejlighed til 4 pers. Vi er dog kun to, så hvis du/I har lyst til at bumse lidt i de franske alper, har vi to pladser. Det er ikke et krav, at du/I skal være der hele perioden. Lejligheden koster ca.35.000 kr. for hele perioden, så hvis vi er 4 hele tiden bliver det ca. 8000 kr. pr. mand, hvilket faktisk er ret billigt. Alpservice gav os et tilbud på 15.700 kr. pr. mand.
Skriv endelig hvis dette har fanget din interesse:-)
mariannek7@hotmail.com
Logan 30/09 2005 12:37
Sv: lejlighed i Avoriaz
Det var da utrolig billigt! Må man spørge om, hvordan I har båret jer ad med at finde dette tilbud!? Vi er selv 4 stykker, som søger lejlighed i en anden fransk skisportsby...
På forhånd tak
Cristoffer
Marianne 30/09 2005 13:08
Ja, ikke?
Vi har bare lejet den direkte gennem et fransk udlejningsbureau. Der er selvfølgelig nogle ting, der bliver lidt mere usikkert, samt at du ikke har en guide til at hjælpe med diverse problemer, men vi ville hellere spare:-)
Jeg tror vi fandt linket på Avoriaz' hjemmeside, men hvis du søger på google og skriver byen + accommodation, så kommer der tit mange forslag. Vi kiggede også på Val d'Isere, men det vi kunne får dér var en del dyrere, så måske er det bare Avoriaz, der er billig, men prøv, så kan det være I også er heldige.
Rasmus 30/09 2005 15:37
Hej marianne!
har forsøgt at sende en mail til dig, men du har ikke svaret igen. er det helt sikkert at i får legligheden?? der skal vel lægges noget depositum eller sådan foget før det gælder..
håber at du ser min mail og kan skrive tilbage snart.
VH Rasmus dalberg
Mikkel 09/10 2005 11:52
Man kan nemt få lejligheder for en hel sæson til den pris, man skal bare gå udenom bureauer som alpservice osv, og tage direkte kontakt med turistkontorene dernede...
Jesper 19/10 2005 15:28
Hej Marianne.
Jeg vil lige høre om der stadig er plads i jeres lejlighed. Jeg mangler et sted at bo i 14 dage i Frankrig i uge 4,5,6,7 el 8.
Jeg er 23 år gammel bor i Kbh og har god erfaring inde for snowboard.
ses