LEDIGE SENGE I VAL T 11/12

Ida 23/10 2011 09:11

2 LEDIGE SENGE SØGES I UGE 52 OG UGE 1 I VAL T. MULIGVIS OG SÅ I UGE 5,6,7 OG 8.

VI ER TO FRISKE TØSER, SOM ELSKER AT STÅ PÅ SKI! ELSKER VAL T. VI ER SOCIALE OG GÅR GERNE UD OM AFTENE, MEN KOMMER FOR AT STÅ PÅ SKI!! :)

sÅ HVIS I VIL HAVE LIDT EKSTRA PENGE I KASSEN OG GODT SELSKAB SÅ SKRIV ENDELIG!!

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Mulvad 31/10 2011 19:52

Sv: LEDIGE SENGE I VAL T 11/12

Hej Amalie Møller
Jeg læste tilfældigvis, at i mangler penge (evt. selskab). Mine to kammerater og jeg selv, står og skal til Val Thorens, men vi har ikke noget at bo i endnu, og vi ville derfor være interesseret i at flytte ind. Vi er to på 20 og en på 19, alle friske og åbne fyre. Desuden er vi alle habile skiløbere, der først og fremmest kommer for at løbe på ski, men vi skal da helt sikkert også nyde nattelivet. Vi rejser i december, og muligvis lidt af januar, så du må meget gerne skrive til mig (mulstein@gmail.com).

Mvh Benjamin Mulvad

Mulvad 31/10 2011 20:03

Hej Amalie Møller
Jeg læste tilfældigvis, at i mangler penge (evt. selskab). Mine to kammerater og jeg selv, står og skal til Val Thorens, men vi har ikke noget at bo i endnu, og vi ville derfor være interesseret i at flytte ind. Vi er to på 20 og en på 19, alle friske og åbne fyre. Desuden er vi alle habile skiløbere, der først og fremmest kommer for at løbe på ski, men vi skal da helt sikkert også nyde nattelivet. Vi rejser i december, og muligvis lidt af januar, så du må meget gerne skrive til mig (mulstein@gmail.com).

Mvh Benjamin Mulvad

Amalie Lykkemark Møller 01/11 2011 10:51

Jeg må desværre trække tilbuddet tilbage, i hvert fald for nu, da der er opstået en ny situation med hensyn til lejligheden. Vi får i den forbindelse nok ikke brug for at leje senge ud. Men jeg skal nok vende tilbage, hvis der sker noget nyt. Dog må jeg sige at tre ekstra mennesker i lejligheden er for mange.

Amalie Lykkemark Møller 31/10 2011 09:19

Hej piger, vi er tre piger der har en 6 personers lejlighed i Val T lige ved snetorvet. Vi kunne godt bruge nogle ekstra penge, så vi havde tænkt os at leje nogle senge ud. Vi er selv hhv. 19,20 og 21 år gamle og står alle på ski. Hvis i er interesserede i at høre mere må i meget gerne skrive til min mail, eller bare her på tråden.
Mange hilsner Amalie Lykkemark Møller

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen